
Retailerul a pregătit reduceri de 220 de milioane de lei și, alături de cei peste 6.000 de selleri din Marketplace participanți în promoție pune la dispoziția clienților 3 milioane de produse pentru ziua de 16 noembrie.
În urmă cu un an, creșterea comenzilor de Black Friday a depășit așteptările. Anul acesta, comenzile vor fi livrate până pe data de 28 noiembrie.
Logistica Black Friday din acest an este susținută și de noul depozit destinat produselor voluminoase, construit în 11 luni. Cu o suprafață de 126.000 de metri pătrați și o capacitate de 2 milioane de produse voluminoase mari și medii, noul spațiu este cel mai mare depozit din Sud-Estul Europei, construit de către compania românească Bau Construct.
În acest an, în oferta eMAG vor fi incluse de la produse precum electronice, electrocasnice, parfurmuri și cosmetice, articole fashion, jocuri și jucării, anvelope, produse pentru grădină și casă, articole și echipament sportiv, până la monede și lingouri de aur, mașini și motociclete (Honda, Aprilia, Mini, Skoda, Suzuki, BMW, Kawasaki, Piaggio, Ssang Yong, Triumph, Volvo, Ford), ceasuri și bijuterii de lux: Cellini, Diamanti, Galt, Teilor, bilete la evenimente sportive, la concerte, pachete turistice, abonamente telefonie sau servicii medicale etc.
Black Friday este cel mai așteptat eveniment de cumpărături al anului, lansat în România de eMAG în 2011. În 2018, eMAG a investit 2,5 de milioane de euro în servere, servicii de hosting și cloud pentru a păstra experiența de utilizare a site-ului în ziua cu cel mai mare trafic din an.