FacebookTwitterLinkedIn

Piața globală a sistemelor de management al bateriilor automobilelor electrice (EV) va avea o valoare de aproximativ 5,7 miliarde de dolari până în 2027, potrivit unui studiu al Mobility Foresights.

Astfel, dimensiunea pieței globale a sistemului de management al bateriei EV este de 2,6 miliarde de dolari în 2022, iar creșterea va fi de 17% în perioada de prognoză 2022-2027. Piața globală a sistemelor de management al bateriilor pentru vehicule electrice auto va reprezenta o oportunitate de 5,7 miliarde de dolari până în 2027. Creșterea valorii de piață va fi mai mare decât volumul, deoarece segmentul de baterii de 50-100 kWh și >100 kWh va înregistra o creștere mai mare și o valoare crescută per vehicul.

China și Europa vor fi piețele cu performanțe bune, în principal din cauza vânzărilor în creștere de vehicule conectate. Furnizorii au dezvoltat și încearcă sisteme de management al bateriei wireless, care vor schimba întregul peisaj foarte rapid, dacă sunt îndepliniți parametrii necesari.

Volkswagen speră să construiască un milion de mașini electrice până în 2023 și intenționează ca jumătate din vânzările sale de vehicule să fie electrice până în 2030, ceea ce reprezintă un impuls major pentru creșterea sistemele de management al bateriilor (Battery Management Systems – BMS), deoarece Volkswagen deține o cotă majoră pe piața EV la nivel global. Grupul va fi unul dintre cei mai mari jucători la nivel global în cazul vehiculelor electrice și va îmbunătăți piața BMS atât pentru vehicule comerciale, cât și pentru vehicule de pasageri, atât în ​​ceea ce privește volumul, cât și tehnologia, deoarece se concentrează pe toate segmentele de vehicule.

Renault, Nissan și Mitsubishi vor produce 35 de modele noi de vehicule complet electrice până în 2030, ca parte a unei investiții de 23 de miliarde de euro, care va face ca membrii Alianței să împărtășească o foaie de parcurs electrică comună. Această alianță va contribui crucial la creșterea volumului pieței BMS.

Concentrarea Ford pe vehiculele premium din SUA și Europa va influența progresele tehnologice de pe piața BMS, în special pentru bateriile mai mari, iar Honda intenționează să producă 30 de modele electrice până în 2030. În 2026, Honda va începe să adopte Honda e: Architecture, care va avea atât o platformă hardware, cât și una software.

În schimb, piața chineză este extrem de sensibilă la costuri și, datorită prețului relativ scăzut al autovehiculelor, piața solicită asamblarea pe plan local a componentelor. Delphi, Vitesco, BorgWarner și-au extins deja producția de BMS la nivel local.