FacebookTwitterLinkedIn

Grupul Workspace Studio a menținut afacerile la nivelul de 22.5 milioane de euro în 2023, concentrându-se pe proiecte integrate și reamenajări care au generat aproximativ 60% din venituri.

Anul trecut, jumătate dintre proiectele Workspace Studio au fost reamenajări, reflectând schimbările din piața muncii și nevoia de spații de lucru flexibile și relevante pentru angajați și identitatea companiilor. Se estimează că ponderea acestor proiecte va crește în 2024, în contextul unei cereri mai reduse pentru clădiri de birouri noi.

„Schimbarile din piata muncii, in special modul de lucru hibrid, dar si cresterea ponderii angajatilor din generatia Z, determina nevoia de a regandi si a reamenaja birourile pentru a deveni o destinatie accesata cu placere. Anul trecut jumatate dintre proiectele Workspace Studio au fost reamenajari cu obiectivul de a crea un spatiu de companie flexibil, relevant pentru oameni si pentru identitatea firmei. Estimez ca anul viitor ponderea acestor proiecte va depasi 70%, bineinteles si pe fondul unui volum mai redus de cladiri office noi, dar, mai ales, pentru ca organizatiile trebuie sa alinieze designul si functionalitatea spatiului cu asteptarile angajatilor si noile nevoi ale companiilor”, spune Horatiu Didea, Managing Partner Workspace Studio. 

Tendințele pentru 2024 evidențiază o reducere a spațiilor și o creștere a cerințelor pentru designul cu impact. Birourile devin spații multifuncționale, adaptabile la schimbare și integrate cu zone de concentrare, relaxare și lucru în echipă.

Workspace Studio a investit peste 3 milioane de euro într-un spațiu logistic de 6000 mp și în extinderea showroom-ului.

Scaunele ergonomice, birourile reglabile și produsele de soft-seating rămân cele mai căutate și vândute produse în 2023.

„Toate proiectele pe care le-am implementat in ultimii ani au avut constrangeri serioase de timp. Cu alte cuvinte, companiile vor birou nou repede, sau un refresh foarte rapid al spatiului existent. Pentru a creste eficienta si a reduce timpul de asteptare pentru solutiile integrate in amenajari, anul trecut am ales sa investim in propria unitate logistica in care pastram atat piesele de mobilier de la brandurile pe care le reprezentam si includem in mod curent in amenajarile noastre, cat si materiale de constructii si produse arhitecturale necesare in proiectele de amenajare. In plus, clientii nostri au nevoie din ce in ce mai mult de solutii flexibile, raspuns logistic mult mai rapid si customer service din ce in ce mai agil. Controlul integrat al logisticii ne va permite sa raspundem la un inalt nivel nevoilor mereu in schimbare ale clientilor nostri”,spune Horatiu Didea. 

Fii la curent cu tot ce contează în business-ul din România și abonează-te la canalul nostru de Whatsapp Forbes Romania.