FacebookTwitterLinkedIn

”O mare provocare este dată de lipsa forței de muncă și de lipsa de competențe. Lipsa de competențe duce la creșteri salariale care nu au legătură cu productivitatea. La rândul său, acest fapt duce  la scumpirea produsului pe care eu îl ofer. O altă mare provocare este reprezentată de lipsa investițiilor publice. În orice stat din lumea aceasta construcțiile sunt un motor care generează locuri de muncă, prin care sunt adunate noi taxe. La noi nu se întămplă asta. O altă provocare este birocrația, care este generată și de lipsa de pregătire a celor care activează în domeniu. Astfel apar multe întârzieri și mari pagube. Bineînțeles, lipsa predictibilității este o altă problemă”, a atras atenția Raul Doicescu.

Cu toate acestea, 2018 a fost unul dintre cei mai buni ani pentru Bog’Art, din moment ce compania a reușit anul anterior să-și dubleze cifra de afaceri, aceasta ajungând până la 200 de milioane de euro.

”2018 a fost un an cu foarte multe proiecte, unele livrate, altele în curs de livrare. A fost și un an al provocărilor pentru că am reușit cu același număr de oameni și cu același personal să facem dublu. A fost un an care ne-a ajutat foarte mult în interiorul organizației. Pentru 2019 ne propunem să rămânem la același nivel calitativ pentru clienții noștri. Și vrem să rămânem la fel de dedicați”, a afirmat fondatorul Bog’Art în cadrul galei Forbes Best Office Buildings.

”Important este clientul, ce cere clientul și ce bani dă clientul. Orice se poate face, important este să ai client. La ora actuală se poartă un mediu prietenos, oamenii să se simtă la birou sau acasă într-un mediu prietenos. Asta vine din partea materialelor. Mediul trebuie să fie apropiat celor care îl folosesc. Totul depinde de bugetul și intenția clientului. Trebuie să te gândești ca materialele să fie de o anumită calitate, forma clăridii trebuie dată printr-o anumită structură de rezistență, iar acestea costă. Partea de arhitectură, toate materialele costă”, a adăugat Raul Doicescu.

Anca Damour (Carrefour România): Cele mai multe comenzi înregistrate pe Bringo sunt în timpul ninsorilor, dar și în perioada sărbătorilor

Fulga Dinu (Immofinanz): Dacă s-ar face investițiile necesare în infrastructură, segmentul office s-ar dezvolta semnificativ în mai multe zone ale Capitalei

Oana Bădărău (PeliFilip): Dezvoltatorii care vor da dovadă de flexibilitate vor fi la mare căutare în perioada următoare

Emma Toma (Afi Europe România): Piața office devine o piață a chiriașilor și din ce în ce mai puțin o piață a dezvoltatorilor