FacebookTwitterLinkedIn

2018 a fost un an foarte bun pentru Carrefour. Anul trecut am atins obiectivul de a dubla cifra de afaceri pe parcursul ultimilor cinci ani. Am continuat să inovăm pentru că avem clienți care sunt din ce în ce mai exigenți. Am continuat să deschidem noi magazine și am investit în start-up-uri românești. Am investit în Bringo, un serviciu de livrare în 90 de minute. Am avut un an foarte bun.

Noi ne adaptăm pentru că ne dorim să răspundem exigențelor clienților. Am trecut de la niște deschideri în afara orașelor către deschideri în interiorul orașelor, în cartiere. Clientul își dorește să fie aproape de casă când face cumpărături. În plus, ne-am dorit să aducem noi inovații pentru clienții noștri, chiar dacă vin în magazinele noastre, unde avem case self check-out. A fost o adevărată surpriză când am deschis anul trecut un magazin la Roman, era primul hypermarket din oraș și am instalat pentru prima oară case self check-out în Roman. Nimeni nu știa ce sunt, însă 15% din tranzacțiile din prima zi au fost făcute la casele self check-out. Asta arată că această inovație este căutată oriunde. Am fost surprinsă să văd apetitul pentru tehnologie într-un loc în care nu m-aș fi așteptat.

Avem nevoi diferite în momente diferite. Avem uneori nevoia să primim livrările acasă, tocmai pentru a putea merge să ne plimbăm. În momentul în care am început să livrăm prin Bringo, 50% din cei care au comandat de la Carrefour nu erau clienții noștri anterior. Asta ne arată că există o mare putere de penetrare și oamenii își doresc să aibă un serviciu extrem de rapid.

Cea mai activă perioadă pentru Bringo este în momentul în care ninge și nimeni nu-și dorește să iasă din casă. De asemenea, de sărbători, de ziua copiilor, când toată lumea își dorește rapid un cadou și este foarte aglomerat. E un serviciu foarte apreciat de clienți”, a precizat Anca Damour, membru al Boardului Executiv, responsabilă de Real Estate & Expansion, Corporate Affairs, Legal, CSR And External Communication Carrefour România, în cadrul Forbes Best Office Buildings 2o19.

Raul Doicescu (Bog’Art): Lipsa forței de muncă, a competenței și a investițiilor publice sunt principalele provocări pentru business

Fulga Dinu (Immofinanz): Dacă s-ar face investițiile necesare în infrastructură, segmentul office s-ar dezvolta semnificativ în mai multe zone ale Capitalei

Oana Bădărău (PeliFilip): Dezvoltatorii care vor da dovadă de flexibilitate vor fi la mare căutare în perioada următoare

Emma Toma (Afi Europe România): Piața office devine o piață a chiriașilor și din ce în ce mai puțin o piață a dezvoltatorilor