Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Bilanț 2018 – Cristian Bulfinschi (Brands&Bears): “Mi-ar plăcea ca în viitor România să devină hub pentru cât mai multe proiecte regionale de marketing și comunicare”

Anul 2018 nu poate scăpa de câteva concluzii. „Forbes România” a întrebat, oamenii de publicitate au răspuns, iar cititorii vor trage concluziile, adică vor trage linia de bilanț.
Cristian Bulfinschi

Cristian Bulfinschi, fondator și director general Brands&Bears

Forbes: Situația social-politică și economică din România anului 2018 a fost o oportunitate sau o dificultate pentru agenția dvs?

Cristian Bulfinschi: Da! Adică, și – și. (Zâmbește)

Pe de o parte în economie, desigur, a crescut consumul, iar asta s-a simțit și în curajul companiilor de a comunica mai mult, de a investi mai mult în marketing și promovare. Asta a ajutat agențiile, în general, să se simtă ca în vremurile bune! Chiar și noi păstrăm trendul ascendent din ultimii ani și terminăm în decembrie cu o creștere importantă în cifra de afaceri, raportată la anul trecut.

Pe de altă parte însă, în contextul social-politic atât de agitat, business-ul în general este afectat. Predictibilitatea scade, planurile se fac pe termen scurt, nu mai poți vorbi de o viziune de ansamblu, de viitor. E momentul și un pic după el.

VEZI BILANȚUL 2018 AL LUI BOGDAN TOMOIAGĂ (GRAFFITI PR)

Forbes: Care au fost cele mai bune trei întâmplări/evenimente ale anului 2018 pe piața de comunicare pe care activați?

Cristian Bulfinschi: Unul sigur e „Creativity 4 Better”, Conferința Globală IAA ce a avut loc la Bucuresti. în octombrie.

Evenimentul, dincolo de relevanța pentru piața autohtonă, a avut și meritul de a mai marca odată locul României în piața de comunicare. E important ca România să devină o voce din ce în ce mai puternică în regiune. Cu siguranță avem suficiente resurse pentru asta. Mi-ar plăcea ca în viitor România să devină hub pentru cât mai multe proiecte regionale de marketing și comunicare.

CITEȘTE BILANȚUL 2018 AL LUI ALEX BĂDILĂ (PUBLICIS)

Forbes: Dar cele mai proaste/regretabile trei lucruri ale anului 2018 pe piața de comunicare pe care vă desfășurați activitatea?

Cristian Bulfinschi: Sunt mai multe, dar Centenarul exploatat în fel și chip de unele branduri, parcă le-a întrecut pe toate.

Comunicat și el destul de slab, a trecut de parcă nici n-a fost, lăsând în urmă, în locul unui potrivit sentiment de mândrie națională, o salbă de detergenți, aspiratoare și servicii de tot felul, TOATE celebrându-și cei 100 de ani de oferte avantajoase!

IATĂ ȘI BILANȚUL 2018 AL LUI ANDREI DRAGU (V8 INTERACTIVE) 

Forbes: Care sunt speranțele și temerile dvs, referitoare la piața de publicitate și marketing din România în anul 2019?

Cristian Bulfinschi: Mi-aș dori să fie mai unită.

O comunicare sănătoasă este rezultatul unui parteneriat productiv, bazat pe respect, încredere și prețuire a valorii.

Sper să avem cât mai mult parte de acestea!

(14 decembrie 2018)

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii