FacebookTwitterLinkedIn

La finalul anului trecut, Visual Fan, care deține brandul Allview, a intrat pe piața mașinilor electrice. Noua companie Visual EV, deţinută în proporţie de 95% de către Visual Fan, distribuie la nivel local modelul SUV Skywell ET5, însă își propune, pe termen lung, să dezvolte portofoliul și să adauge noi modele auto. “Strategia pe termen lung în ceea ce priveşte această linie de business vizează dezvoltarea unui sistem integrat, de la distribuția de mașini electrice, intrarea în puțin 6 showroom-uri în principalele orașe ale României, până la oferirea de servicii post vânzare complete”, a declarat Lucian Peticilă, CEO Visual Fan SA, pentru Forbes România.

Acum, pentru anul în curs, Visual Fan și-a setat o listă clară de obiective. Pe lângă consolidarea poziției pe piața de distribuție de automobile electrice, compania vizează dezvoltarea unei noi linii de business, fără să ofere mai multe detalii. “Pentru anul care tocmai a început, ne propunem dezvoltarea unei noi linii de business, care presupune demararea unor proiecte inovatoare, prin care ne dorim să aducem un plus de valoare în stilul de viață al utilizatorilor, simplificarea și îmbunătățirea vieții acestora cu ajutorul tehnologiei”, mai spune CEO-ul.

De asemenea, la nivel de investiții, Visual Fan are proiecte care urmăresc optimizarea liniei de asamblare a produselor din portofoliul companiei și își propune extinderea capacităților de producție pentru noile tehnologii pe care urmează să le lanseze. “Un obiectiv vizează realizarea de investiții în Departamentul de Cercetare și Dezvoltare (R&D), pentru extinderea capacităților in-house de creare și implementare a noi tehnologii”, adaugă Lucian Peticilă.

Recent, Visual Fan a achiziționat pachetului majoritar de 51% al Intervision Trading, singurul distribuitor AKAI din Europa de Est, care “creează premisele unei creșteri excepționale a cifrei de afaceri și a profitului companiei Visual Fan cu peste 25%”.

Anul trecut, compania a anunțat, pentru Forbes România, că bugetează investiții, la nivel operațional, de circa 2 milioane de euro în 2022. Compania a raportat afaceri de 80 milioane de lei în primele 9 luni ale anului 2021.