Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Un studiu arată că pasiunile sunt alimentate mai mult de televiziune decât de YouTube și rețelele sociale

Părinții, televiziunea și prietenii - în această ordine - sunt principalii agenți care motivează oamenii atunci când vine vorba de dezvoltarea pasiunilor, programele TV fiind mai influente în comparație cu YouTube sau alte rețele sociale, potrivit unui studiu internațional realizat de Discovery, care a inclus și România, informează Media Expres.
Pasiune Discovery

Sondajul global a analizat pasiunile în rândul celor 13.000 de participanți din 13 țări: România, Danemarca, Franța, Germania, Italia, Olanda, Polonia, Rusia, Africa de Sud, Spania, Turcia, Regatul Unit și Statele Unite ale Americii. Acesta a fost realizat în numele Discovery, liderul global în divertismentul inspirat din realitate. În România, sondajul a fost aplicat unui număr de 500 de persoane, notează Media Expres.

Sondajul a analizat 38 de pasiuni și a relevat care sunt cele mai importante 10 dintre ele: sport, mâncare, natură și sălbăticie, cultură generală, povești de succes, casă, explorare și aventură, descoperirea adevărului, automobilism și nunți și relații.

Mai mult de 9 din 10 persoane intervievate din cele 13 țări cred că pasiunile aduc „un sentiment de realizare și împlinire” în viața lor – demonstrând că pasiunile ne fac cu adevărat să ne simțim mai fericiți. Același număr de respondenți consideră că a avea o pasiune ne ajută să facem față mai bine stresului cotidian.

A avea o pasiune ne face să simțim că deținem controlul, ​​89% dintre respondenți susținând că se simt „în pielea lor” atunci când pun în practică activitățile care îi pasionează.

Sondajul relevă că persoanele care au o pasiune sunt cu 43% mai înclinate să aibă încredere în ele atunci când iau decizii.

De asemenea, pasiunile „ne apropie de ceilalți oameni” și ne ajută „să combatem sentimentele de izolare și singurătate”: 73% dintre oameni consideră că pasiunile ne dau „un sentiment de apartenență”, arătând că persoanele cu pasiuni au mai multe șanse să aibă un cerc de prieteni pe care se pot baza.

PUBLICITATEA LA TELEVIZIUNILE PENTRU COPII ȘI TINERET – ANUL 2019

Oamenii au în medie patru pasiuni, iar din cele 38 de pasiuni analizate în acest sondaj, Discovery a extras zece pasiuni principale.

Mâncarea, natura și sălbăticia au fost primele două cele mai populare în cele 13 țări, cultura generală și poveștile de succes împărtășind locul al treilea. Mâncarea a fost pasiunea numărul 1 Marea Britanie, SUA, Franța, Italia, Olanda, Polonia, Africa de Sud și Spania, în timp ce în România, Danemarca, Germania și Rusia numărul 1 a fost ocupat de natură și sălbăticie. În Turcia, dorința de a cunoaște lumea a făcut din cultura generală pasiunea principală.

PUBLICITATEA LA TELEVIZIUNILE DE FILME ȘI SERIALE – ANUL 2019

Sondajul a fost realizat de Tapestry Research la cererea Discovery, Inc., fiind aplicat online unui număr de 13.000 de respondenți din 13 țări: România, Africa de Sud, Spania, Polonia, Italia, Turcia, Statele Unite ale Americii, Regatul Unit, Franța, Germania, Rusia, Danemarca, Olanda.

Studiul a inclus, de asemenea, 50 de jurnale online, 25 de interviuri etnografice, trei experți în comportament uman și 200 de ore de interviuri.

TOPUL BĂNCILOR COMERCIALE CU CELE MAI MARI BUGETE DE PUBLICITATE TV – ANUL 2019

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii