Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Bugetele de publicitate investite pe televiziunile de filme și seriale în anul 2019

În anul 2019, nișa televiziunilor de filme și seriale a livrat clienților publicitari un volum de audiență pentru reclamele difuzate cu 5% mai mare decât în anul precedent. Bollywood TV (177,5%), Film Cafe (67,6%) și AMC (88%) au înregistrat cele mai mari creșteri de audiență față de 2018, dar aceste televiziuni nu se află în fruntea topului publicității pe această nișă.
filme_televiziuni.jpg

Cele 12 televiziuni de filme și seriale, cuprinse în sistemul de măsurare a audienței TV (ARMADATA), au livrat clienților publicitari un volum de audiență de 210.363 GRP’30 target comercial (urban, 18 – 49 de ani), în creștere cu 5% față de anul 2018.

Acest buget de audiență reprezintă 9,6% din totalul punctelor de audiență furnizate de piața TV în 2019.

În fruntea topului investițiilor publicitare pe acestă nișă se află Pro Cinema, cu un volum de 35.977 GRP’30 pe targetul comercial, în scădere cu 6,4% % față de anul precedent.

Locul secund este ocupat de Comedy Central cu 32.489 GRP’30 pe targetul comercial, în scădere cu 13,8% față de anul precedent.

DIVA și-a majorat bugetul de audiență cu 23,4%, cea mai mare creștere procentuală dintre televiziunile importante ale nișei.

Alte televiziuni care au obținut creșteri de audiență pentru reclamele difuzate în 2019: Film Cafe (67,6%), TNT (32,6%), Pro Gold (15,4%), Bollywood TV (177,5%), AXN White (36,5%) și AMC (88%).

Televiziuni care au suferit pierderi de audiență: Paramount (-6,5%), AXN (-23,3%) și AXN Black (-3,2%).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii