
În iunie, Pro TV a pierdut 163.000 de telespectatori față de luna precedentă, la nivel național, cea mai mare scădere de audiență de pe piață, dar poziția de lider nu îi este afectată, are de unde să piardă!
Ratingul mediu al Pro TV a fost de 554.000 telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media, la mare distanță de Antena 1, care a avut o medie de 371.000 persoane pe minut (scădere de 63.000 de indivizi).
TVR 1 făcut un salt spectaculos în topul audienței la nivel național, ajutat de meciurile echipei naționale U21 de fotbal de la Campionatul European. Astfel, TVR 1 câștigat 52.000 de persoane, cea mai mare creștere de pe piața TV, ajungând pe locul 6 în top, cu o medie de 111.000 de persoane pe minut (toată ziua).
TOPUL AGENȚIILOR DE PUBLICITATE – ANUL 2018
Alte televiziuni care au câștigat audiență în iunie față de luna precedentă: România TV (21.000), TVR 2 (4.000), care a transmis alte meciuri de la CE de fotbal U21și Cartoon Network (12.000), copii sunt în vacanța de vară și a crescut consumul TV.
TOPUL EDITURILOR DIN ROMÂNIA – ANUL 2018
Televiziuni care au suferit scăderi de audiență: Kanal D (-8.000), Antena 3 (-3.000), Național TV (-16.000), Prima TV (-1.000), Antena Stars (-9.000), B1TV (-5.000), Digi 24 (-3.000), Pro 2 (-5.000) și Realitatea TV (-11.000).