Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Televiziunile de știri au suferit pierderi de audiență în luna februarie 2019

În luna abia încheiată, toate cele cinci televiziuni de știri care figurează în sistemul național de măsurare a audienței au înregistrat scăderi de audiență față de luna ianuarie.
 aboneaza-te
televiziune

România TV, liderul nișei televiziunilor de știri la nivel național, a pierdut 19.000 de telespectatori în februarie, ajungând la un rating general de 264.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media. La nivel urban, pierderea de audiență a fost de 17.000 de persoane.

Antena 3 a pierdut 18.000 de persoane la nivel urban, dar este prima televiziune în sondajul pe acest univers, cu o medie de 129.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), cu 3.000 de indivizi mai mult decât România TV. Pe național, Antena 3 a pierdut 30.000 de persoane.

Realitatea TV și-a conservat audiențele din ianuarie, având pierderi minore: 1.000 de persoane pe național și 2.000 în urban.

Televiziunea B1 TV a înregistrat scăderi de audiență de 6.000 de persoane pe național și 3.000 în urban.

Digi24 a suferit cele mai mari pierderi de audiență dintre televiziunile mici: 10.000 pe național și 7.000 în urban.

Cele cinci televiziuni de știri au avut o cotă totală de piață (cotă de vizionare) de 16,97% în mediul urban. Pe targetul național, cota de piață a fost de 14,81%.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii