Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cine se uită la Antena 3? (profilul telespectatorilor în prime-time)

Jumătate din audiența națională, în prime-time, a televiziunii Antena 3 este formată din telespectatori cu vârste de peste 65 de ani. Este a doua cifră procentuală ca mărime după România TV. Antena 3 are cele mai mici cifre procentuale din audiență pe targetul tânăr dintre toate televiziunile de știri.
antena-3-logo

În perioada 1 ianuarie – 22 februarie 2019, audiența medie a televiziunii Antena 3 a fost de 382.000 de telespectatori pe minut (orele 19:00 – 24:00), în scădere cu 24.000 de persoane față de aceeași perioadă a anului 2018. Este a patra audiență națională după Pro TV (1.592.000), Antena 1 (950.000) și Kanal D (926.000).

Circa 49% din audiența în prime-time este formată din persoane cu vârste de peste 65 de ani. Este a doua cifră procentuală ca mărime după România TV (57,4%) de pe segmentul televiziunilor de știri.

Grupa de vârstă 55 – 64 de ani deține o cotă de 32,9% din audiența națională a canalului Antena 3. Această pondere este cea mai mare de pe segmentul televiziunilor de știri, peste România TV (24,3%), Realitatea TV (24,6%) și canalul public TVR 1 (27,4%).

De altfel, circa 93,1% din publicul Antenei 3 are vârste de peste 45 de ani.

Publicul tânăr are cote procentuale reduse. Grupa de vârstă 18 – 24 de ani este prezentă în proporție de 1,1%, sub România TV (1,3%), dar ceva mai mare decât la Realitatea TV (1%).

VEZI PUBLICUL DE LA ROMÂNIA TV – PRIME-TIME!

De asemenea, grupa de vârstă 25 – 34 de ani deține o pondere de doar 0,9%, cea mai mică de pe nișa știrilor: România TV (2,1%), Realitatea TV (2,4%), B1 TV (2,4%) și Digi24 (7,1%).

În total, persoanele cu vârste între 18 și 44 de ani sunt în proporție de 5,6% la Antena 3, cea mai mică cifră de pe nișa știrilor, România TV (7,6%), Realitatea TV (14,5%), B1 TV (13%) și Digi24 (22,8%).

VEZI PUBLICUL DE LA TVR 1 – PRIME-TIME

Aproape o treime (29,4%) din audiența în prime-time a canalului Antena 3 este formată din telespectatori cu studii superioare. Este o cifră mai mare decât la România TV (20,4%). Targetul cu studii primare este în proporție de 17,7%, iar cel cu studii medii are o cotă de 52,3%.

Publicul feminin este mai numeros decât cel masculin: 54,4%, respectiv 45,6%. Antena 3 este televiziunea cu cel mai numeros public feminin de pe nișa știrilor TV.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii