Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cine se uită la România TV? (profilul telespectatorilor în prime-time)

Mai mult de jumătate din audiența canalului de știri România TV în prime-time (orele 19:00 – 24:00), la nivel național, este formată din persoane cu vârste de peste 65 de ani. Pe acest segment de public, România TV are cea mai mare cifră procentuală dintre toate televiziunile de știri.
Romania_tv_sigla_57891000

În perioada 1 ianuarie – 22 februarie 2019, audiența medie a televiziunii România TV, în prime-time, a fost de 358.000 de telespectatori pe minut, la nivel național. Se află pe locul 5 în topul audienței naționale după Pro TV (1.592.000), Antena 1 (950.000), Kanal D (926.000) și Antena 3 (382.000).

Ratingul televiziunii România TV, înregistrat în perioada amintită, este mai mic cu 61.000 de persoane față de cel obținut în același interval de timp al anului 2018.

Peste jumătate din audiența acestei televiziuni este formată din persoane cu vârste de peste 65 de ani: 57,4%. Cifra procentuală este cea mai mare de pe nișa televiziunilor de știri: Antena 3 (49%), B1 TV (43,9%), Realitatea TV (46,2%) și Digi 24 (36,4%).

Grupa de vârstă 55 – 64 de ani are o pondere de 24,3% din audiența România TV. Astfel, 81,7% din audiența acestei televiziuni este reprezentată de telespectatorii cu vârste de peste 55 de ani.

CINE SE UITĂ LA TVR 1 ÎN PRIME-TIME? 

Telespectatorii cu vârste între 18 și 34 de ani dețin o cotă de 3,4%.

În funcție de educație, persoanele cu studii superioare sunt în proporție de 20,4%, cea mai redusă cifră procentuală de pe nișa televiziunilor de știri. Audiența cu studii primare are o cotă de 24,1%, cea mai ridicată de pe segmentul știrilor TV.

Publicul feminin este reprezentat la România TV în proporție de 51,6%, a doua cifră procentuală după Antena 3 (54,4%).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii