FacebookTwitterLinkedIn

Evoluția companiei din ultimul deceniu

Adaptabilitatea este, sumarizând într-un cuvânt, evoluția companiei din ultimul deceniu. Contextul economic poate să sufere modificări imprevizibile. Capacitatea unui business de se adapta la schimbările pieței este importantă.

Aptitudinea echipei noastre de a gândi și de a găsi soluții pe termen mediu și lung  pentru depășirea situațiilor neprevăzute a reprezentat un mare atu.

Strategia de business din ultimul deceniu

Principalul element strategic al companiei a fost clădirea unei relații pe termen lung cu clientul nostru principal și adaptarea la nevoile și cerințele pieței de mobilier. Acest element se păstrează ca prioritar în strategia noastră de business.

Din punct de vedere al ajustării elementelor de strategie, s-a încercat flexibilitate în alocarea  resurselor.

Exclusiv Forbes. Liga campionilor în business: care sunt companiile care au reușit să crească 10 ani la rând și au avut permanent profit

Liderii de business și profitul

Profitul reprezintă motivația principală a desfășurării unei activități de bussines. În strategia de business a unei companii, liderii ar trebui să acorde un loc prioritar  profitului. Pentru a asigura creșterea companiei pe termen lung, parte din profit trebuie reinvestit.

Diferențiatorii companiei

Diferențiatorii sunt multă muncă și consecvență. Compania noastră și-a dezvoltat activitatea în businessul românesc datorită unei echipe dedicate și competente.

Strategia de business pentru următorul deceniu

Strategia noastră de bussines pentru menținerea succesului companiei se va axa pe investiții constante an de an, atragerea de produse  și servicii noi și dezvoltarea continuă a competențelor echipei de management al companiei.