
Evoluția companiei din ultimul deceniu
Perseverență! Lecția valoroasă de business care a stat la baza succesului companiei Temad este cu certitudine „PERSEVERENȚA”. Când te concentrezi pe ceea ce știi să faci mai bine, rezultatele nu vor întârzia să apară. Să ai permanent în minte misiunea companiei, să construiești cărămidă cu cărămidă o companie de distribuție națională și să te abați din drum doar pentru a găsi soluții care la început nu erau imaginabile, aceasta este ingredientul secret al unei afaceri care a trecut cu bine peste toate crizele economice. Peste 28 de ani de succes și profitabilitate sunt nu doar o dovadă, ci și o certitudine a importanței perseverenței și a consecvenței în luarea unor decizii sănătoase și asumate pentru urmărirea viziunii businessului. Am implementat în ultimii doi ani mecanisme și principii de guvernanță corporativă pentru a îmbunătăți performanța afacerii, a oferi transparență, a asigura pârghiile succesiunii, a proteja și a armoniza interesele tuturor părților interesate, fie că vorbim de asociați, de angajați, de clienți sau de furnizori, de comunitate sau de autorități centrale și locale. Privim cu încredere către viitor și considerăm că munca susținută și setarea la nivel organizațional a obiectivelor la care să adere întreaga echipă reprezintă forța interioară care asigură, invariabil, succesul într-o afacere.
Strategia de business din ultimul deceniu
Misiunea companiei Temad este să faciliteze accesul tuturor la cele mai bune produse de la furnizori de top din întreaga lume, prin cele mai eficiente servicii oferite de echipa noastră dedicată, cu scopul de a crește profitul clienților noștri și a clădi o viață mai bună pentru fiecare. O strategie de diferențiere este exact calea pe care compania Temad și-a ales-o încă de la început, oferind produse premium și servicii prompte și eficiente. Pentru a avea succes, am implementat în timp mecanisme de control al costurilor și sisteme de control managerial, astfel că agilitatea și flexibilitatea care ne caracterizează sunt testate permanent, atât în perioadele de criză, cât și de boom economic. Toate rezultatele noastre nu ar fi fost posibile fără o cultură organizațională sănătoasă, fundamentată pe valorile noastre: echipă, parteneriat, performanță, corectitudine, responsabilitate, încredere și respect. Am sădit și am promovat în echipa noastră dorința de dezvoltare și de pregătire continuă pentru a fi în măsură să ne reinventăm permanent cu scopul de a satisface nevoile clienților noștri.
Liderii de business și profitul
Profitul este esența oricărei afaceri, atât este de simplă ecuația. A afirma că o afacere nu vizează profitul golește de conținut conceptul de afacere. Nici măcar profitul singur, ci profitul împreună cu cashflow-ul pozitiv reprezintă scopul ultim care dă măsura succesului fiecărei afaceri. Am consolidat în timp o afacere solidă, asigurând prin urmărirea direcțiilor strategice, în mod constant, realizarea de profit și asigurarea permanentă a resurselor pentru o dezvoltare sustenabilă.
Diferențiatorii companiei
Temad s-a axat încă de la înființare pe parteneriate valoroase cu branduri internaționale premium (Bison, WD-40, Mellerud, Vitex, Dupli-color, Motip etc.) pentru care avem exclusivitate privind distribuția în România. Totodată, am format o echipă loială și motivată care a fost mereu aproape de clienții și de furnizorii noștri. Avem o preocupare continuă pentru a ține pasul cu tehnologia și cu inovațiile în domeniile în care activăm și investim permanent în automatizări și funcționalități care să ne eficientizeze activitatea. Rămânem aproape de clienți cu o echipă numeroasă de peste 100 de angajați în vânzări, ceea ce ne diferențiază de majoritatea competitorilor.
Strategia de business pentru următorul deceniu
1. Consolidarea poziției pe piața românească și evaluarea oportunităților pentru intrarea pe piața Europei de Est; 2. Dezvoltarea continuă a numărului de clienți și accesarea altor domenii de piață. În acest context, începând de la sfârșitul anului trecut, Temad a intrat pe piața Pet Food; 3. Optimizarea permanentă a portofoliului de produse și creșterea ponderii produselor profitabile, identificarea de noi produse pentru a oferi soluții pentru provocările generate de schimbările climatice și reglemetările legislative privind protejarea mediului; 4. Rebranding pentru mărcile proprii; 5. Optimizarea sistemului logistic; 6. Digitalizare și automatizare prin utilizarea AI și machine learning; 7. Creșterea profitabilității și a productivității muncii.