Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cine se uită la TVR 1 în prime-time? (profilul telespectatorilor)

În perioada 1 ianuarie – 17 februarie 2020, televiziunea publică TVR 1 a avut o audiență medie de 154.000 de telespectatori pe minut în intervalul orar 19:00 – 24:00, la nivel național. Este un rating mai mic decât la România TV, Antena 3 și foarte departe de Pro TV, Kanal D și Antena 1.
tvr.jpg

Audiența medie realizată de TVR 1 la nivel național – 154.000 de telespectatori pe minut, în perioada 1 ianuarie – 17 februarie 2020, în prime-time, este mai mare cu 7.000 de persoane față de cea din aceeași perioadă a anului 2019, conform măsurătorilor Kantar Media.

Cei mai mulți telespectatori ai TVR 1 în prime-time au vârste de peste 65 de ani: 39,5%. Este o cifră procentuală mult mai redusă decât la canalele de știri Antena 3 (55,8%), România TV (54,5%), Realitatea Plus (51,6%) și B1 TV (47,3%), dar mai mare decât la Digi24 (31%). Comparativ cu televiziunile comerciale generaliste – Pro TV (15,5%), Antena 1 (16,3%), Kanal D (26,2%), procentul publicului de peste 65 de ani la TVR 1 este mai mare.

Grupa de vârstă 55 – 64 de ani deține la TVR 1 o pondere de 21% din audiența în prime-time.

Circa 60,5% din audiența canalului public este formată din persoane cu vârste de peste 55 de ani.

TVR 1 are un public mai tânăr decât canalele de știri, dar mai în vârstă decât televiziunile comerciale generaliste.

Segmentul 18 – 24 de ani are o pondere de 2,2% din audiența în prime-time, cifră procentuală mai mare decât la televiziunile de știri, dar inferioară celor trei televiziunile comerciale.

În funcție de educație, circa 26,3% dintre telespectatorii TVR 1 au studii superioare, cifră procentuală mai mare decât la televiziunile comerciale Pro TV (18,6%), Antena 1 (12,5%), România TV (15,3%) și Kanal D (8,8%), dar inferioară celor de la Antena 3 (27%), Realitatea Plus (36,1%), B1 TV (34,5%) și Digi 24 (43,6%).

Studiile primare dețin o cotă de 14%, a doua cea mai mică dintre televiziunile analizate (Digi24 are 11,7%).

La TVR 1, publicul feminin și masculin este echilibrat: 49,7%, respectiv 50,3%.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii