Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cine se uită la Kanal D în prime-time? (profilul telespectatorilor)

La începutul acestui an (1 ianuarie – 17 februarie), Kanal D a avut o audiență medie de 1.123.000 de telespectatori pe minut, la nivel național, în prime-time (orele 19:00 – 24:00). Este a doua audiență de pe piața TV după Pro TV (1.409.000).
kanal-d.jpg

În perioada 1 ianuarie – 17 februarie 2020, Kanal D a înregistrat o audiență națională de 1.123.000 de telespectatori pe minut, în prime-time, conform măsurătorilor Kantar Media, în creștere cu 127.000 de persoane față de aceeași perioadă a anului trecut. Este al doilea rating după Pro TV, iar creșterea de audiență este a doua ca mărime după canalul de știri România TV (+158.000 de telespectatori).

Noul program difuzat de Kanal D, Survivor România, și noile sezoane ale unor programe deja consacrate, „Bravo, ai stil!”, „Moldovenii”, „Asta-i România”, „Mă numesc Zuleyha” (serial turcesc), au generat această creștere de audiență. În perioada analizată, Kanal D se plasează înaintea televiziunii Antena 1 și își manifestă intenția de a detrona Pro TV din poziția de lider de audiență. Sondajele de audiență pot arăta că o parte dintre telespectatorii Pro TV, care a pierdut o audiență importantă, au migrat către Kanal D.

Cei mai mulți telespectatori ai Kanal D, în perioada 1 ianuarie – 17 februarie 2020, au vârste de peste 65 de ani: 26,2%. Este o cifră procentuală mai mare decât la Pro TV (15,5%) și Antena 1 (16,3%).

Al doilea segment de audiență este reprezentat de grupa de vârstă 45 – 54 de ani: 18,1%, mai mic decât la Pro TV (24%) și Antena 1 (20,3%).

Circa 61,5% dintre telespectatorii programelor Kanal D, în prime-time, au vârste de peste 45 de ani. La Antena 1 cifra este de 50,8%, iar la Pro TV este de 57,1%.

Segmentul de public 18 – 24 de ani este în proporție de 6,2% la Kanal D, față de 4,7% la Pro TV și 5,6% la Antena 1.

Dintre cele trei mari televiziuni comerciale, Kanal D are cea mai mică cifră procentuală pentru telespectatorii cu studii superioare (8,8%), comparativ cu Pro TV (18,6%) și Antena 1 (12,5%). Studii primare (școală generală) dețin o cotă de 39,2%, mult mai ridicată decât la Pro TV (22,4%) și Antena 1 (29,5%).

Cine se uită la Pro TV în prime-time? (profilul telespectatorilor)

Programele Kanal D din prime-time sunt preferat în special de publicul feminin: 67%. Este cea mai mare cifră procentuală dintre marile televiziuni comerciale.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii