Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cine se uită la România TV în prime-time? (profilul telespectatorilor)

Peste jumătate din audiența televiziunii de știri România TV în prime-time (orele 19:00 – 24:00), la nivel național, este formată din persoane cu vârste de peste 65 de ani: 54,5%. Este a doua cifră procentuală din segmentul televiziunilor de știri, după Antena 3 (55,8%).
sigla_romania_tv.jpg

În perioada 1 ianuarie – 17 februarie 2020, la nivel național, România TV a înregistrat o audiență medie de 547.000 de telespectatori pe minut, în prime-time, conform măsurătorilor Kantar Media. Ratingul este mai mare cu 158.000 de persoane față de cel din aceeași perioadă a anului trecut. Este cea mai mare creștere de audiență de pe piața TV, în perioada analizată.

România TV este a patra televiziune la nivel național (după Pro TV, Kanal D și Antena 1) și prima pe segmentul televiziunilor de știri.

România TV are un public cu vârste înaintate. Circa 54,5% din audiență este formată din persoane cu vârste de peste 65 de ani, a doua cifră procentuală după Antena 3 (5,8%).

Publicul cu vârste între 55 și 64 ani are o pondere de 23,2%, mai mică decât la Antena 3 (25,1%). În total, persoanele cu vârste de peste 55 de ani la România TV sunt în proporție de 77,7%.

Cine se uită la Antena 1 în prime-time? (profilul telespectatorilor)

Publicul tânăr este foarte redus ca procent din audiența România TV. Doar 2,4% reprezintă telespectatorii cu vârste între 18 și 24 de ani.

În funcție de educație, persoanele cu studii superioare sunt în proporție de 15,3%, cea mai mică cifră procentuală de pe nișa televiziunilor de știri. Audiența cu studii primare are o cotă de 30,2%, cea mai ridicată de pe segmentul știrilor TV.

Publicul feminin este reprezentat la România TV în proporție de 55,7%, la egalitate cu Antena 3 (55,5%).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii