FacebookTwitterLinkedIn

Analiza realizată de agenția de marketing Today’s arată că patru din cinci membri ai rețelei de socializare LinkedIn activează în domeniul business. Spre deosebire de Facebook, unde un individ își face activitățile personale cunoscute, scopul LinkedIn este să permită utilizatorilor să discute despre activitățile profesionale și să promoveze evenimente premium, servicii și produse dedicate segmentului B2B.

VEZI PE CE LOC SE SITUEAZĂ LINKEDIN ÎN TOPUL CELOR MAI COOL BRANDURI

În România, peste 1,7 milioane de indivizi sunt înscriși pe LinkedIn, iar 50% din utilizatori sunt manageri sau senior partners. La nivel mondial, rețeaua are peste 259 de milioane de utilizatori. Din aceștia, peste 35.000 sunt directori de companii, peste 51.000 sunt manageri, aproximativ 13.000 sunt fondatori și proprietari de firme, iar peste 3.000 de utilizatori sunt seniori în business, cu vârstă de peste 55 de ani și cu experiență vastă în domeniile de activitate. Totodată, peste 100.000 de utilizatori lucrează în IT.

Drept urmare a acestei analize, s-a constatat că LinkedIn este o platformă cu cea mai mare rată de conversie fașă de alte instrumente PPC (pay per click) și peste patru milioane de companii sunt prezente pe această rețea de socializare. De asemenea, LinkedIn reprezintă și o platformă de recrutare, întrucât companiile își pot promova anunțurile de angajare.

Today’s este o agenție de marketing online care combină creativitatea și strategia de marketing pentru a oferi soluții eficiente pe Internet, pentru orice tip de afacere. Deține o experiență de peste 10 ani, atât pe piața autohtonă, cât și pe cea internațională, aceasta fiind prezentă și în Croația, Bulgaria și SUA. De-a lungul timpului, a dezvoltat proiecte din industrii variate, de la Auto-Moto și IT&C, până la educație și sănătate.

AFLĂ CUM POȚI SĂ FOLOSEȘTI LINKEDIN PENTRU A AVANSA ÎN CARIERĂ