FacebookTwitterLinkedIn

Vine dintr-o familie cu istorie de aproape jumătate de secol în marochinărie și este fondatoarea mărcii YVY Bags. Are formare economică și medicală (ASE și Facultatea de Stomatologie), dar acum 10 ani, după o tragedie personală, a decis să preia businessul familiei și să îl dezvolte într-o marcă de genți și accesorii din piele, un jucător important pe piața autohtonă de modă. „Am considerat că viitorul meu este legat de această tradiție de familie. Pentru că părinții mei au crescut această afacere, iar trecerea timpului i-a păstrat la fel de uniți, frumoși și dedicați creației, am ales acest drum. Am știut că e o datorie și o responsabilitate să duc mai departe o moștenire și o poveste de familie foarte inspirațională“, spune Ioana Ionescu. Reprezintă cohorta de trendsetters „capitaliști idealiști“, a celor care știu că adevăratul capital pe care trebuie să îl aducă o întreprindere este, dincolo de profitul economic, „surplusul de fericire“, un capital de „aspirații și idealuri pozitive“, o poveste care să inspire și care să genereze schimbare de mentalități și, eventual, o mișcare socială.

Cine sunt trendsetterii care au ales brandurile cool în 2015?