FacebookTwitterLinkedIn

Gigantul din industria de fast-fashion speră ca prin acest concept să-și sporească vânzările în mediul online.

Din luna noiembrie 2023, Zara difuzează un show săptămânal de „live shopping” de cinci ore prin Douyin, o versiune similară TikTok-ului ce este permisă în China continentală, notează RetailDetail.eu.

Potrivit reprezentanților companiei, acest tip de emisiuni au sporit semnificativ vânzările din mediul online ale retailerului, așa că brandul vrea să vadă dacă poate reproduce succesul și pe alte piețe.

„Vrem să aducem acest concept și în țările occidentale, pentru că aici, acesta nu este la fel de popular…din punct de vedere al divertismentului, aceasta este ca o evoluție”, a declarat pentru Reuters un reprezentant al Zara.

Pe piața din Europa, aceste „show-uri” ar fi difuzate prin intermediul aplicației Zara, dar ar putea fi vizionate și pe site-ul companiei. Se estimează că proiectul va fi demarat în perioada august – octombrie 2024.

În China, „live shopping-urile” Zara atrag în medie 800.000 de spectatori.