Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Vânzările de carte online câștigă teren

Dan Vidrașcu, CEO la Elefant.ro, crede că în acest an piața de carte va crește la 65 de milioane de euro, din care 30-40% vor fi vânzări online.
elefant.ro

Irina Binder domină autoritar vânzările de carte pe platforma digitală Elefant.ro, în ultimii trei ani. Volumele „Fluturi” (I-II-III) și „Insomnii” ocupă primele patru locuri în clasamentul celor mai vândute cărți în perioada 2014 – 2016. Pe locul patru se află „Ce ne spunem când nu ne vorbim”, de Chris Simion.

În topul cărților semnate de autori străni se află „Hoțul de cărți”, de Markus Zusak, și „Cincizeci de umbre ale lui Grey” (vol. I), de Fifty Shades.

Dan Vidrașcu, CEO la Elefant.ro, declară că piața editorială din România este conectată permanent la piața editorială internațională, nu doar la cea europeană. „Principalele edituri locale investesc constant în adaptarea rapidă a celor mai așteptate titluri la nivel global sau european, astfel încât cititorii să aibă acces la versiunea în limba română aproape simultan cu cei din Vest”, subliniază Dan Vidrașcu.

Opinia managerului de la Elefant .ro este că diferența între piața de aici și cea din Europa de Vest constă în distribuția cărții odată ieșită din tipar. Dacă în anii 2000-2008 rețeaua de distribuție de carte s-a prăbușit și odată cu ea și vânzările, mediul online a reușit să înlocuiască în bună parte vechiul canal de retail în ultimii ani.

„În 2017, ne așteptăm ca piața să înceapă să înregistreze un ritm de creștere mai accentuat decât în ultimii ani.” – Dan Vidrașcu, CEO la Elefant.ro.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii