Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Topul televiziunilor cu cele mai mari audiențe la nivel URBAN – noiembrie 2018

În noiembrie, consumul de televiziune în mediul urban s-a concentrat pe cinci televiziuni: Pro TV, Antena 1, Kanal D, Antena 3 și România TV. Acestea au deținut în total o cotă de piață de 50,17% în urban. Dar surpriza lunii a fost televiziunea DIVA, care a urcat pe locul 14 în topul audienței urbane, înainte canalului TVR 2.
Televiziune

Cele cinci televiziuni din fruntea topului – Pro TV, Antena 1, Kanal D, Antena 3 și România TV – au deținut în urban o cotă totală de piață de 50,17%, conform măsurătorilor Kantar Media, copyright: ARMADATA. Adică, jumătate dintre orășenii care au deschis televizoarele, în cursul lunii noiembrie, au urmărit una dintre aceste cinci televiziuni. Cealaltă jumătate de piață este disputată de numai puțin de 61 de posturi TV.

Cota de piață se definește ca fiind numărul de telespectatori care au urmărit un program TV, într-un anumit interval de timp, raportat la numărul total de telespectatori din acel interval de timp (exprimat în procente).

Antena 1 a avut cea mai mare creștere de audiență față de octombrie: 52.000 de telespectatori. Pro TV, liderul pieței, și-a majorat audiența cu 45.000 de persoane.

Dar surpriza lunii este televiziunea de filme și seriale DIVA, orientată către publicul feminin, cu vârste între 25 și 55 de ani. Pe targetul general din urban, DIVA a avut o medie de 36.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), în creștere cu 12.000 de persoane față de octombrie. Pentru un canal de nișă, aceasta este o majorare importantă. DIVA a depășit în audiență televiziunile TVR 2, B1 TV, AXN și Pro Cinema.

Alte televiziuni care au înregistrat creșteri de audiență față de luna octombrie: Kanal D (16.000), Antena 3 (8.000), România TV (16.000), Național TV (7.000), Prima TV (3.000), DigiSport 1 (5.000), Digi 24 (7.000), Antena Stars (5.000), TVR 1 (6.000) și TVR 2 (4.000).

Realitatea TV și-a conservat audiența din octombrie: 46.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), în timp ce Pro 2 a suferit o pierdere de 5.000 de persoane.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii