FacebookTwitterLinkedIn

Procesul de omologare a început de anul trecut. Spre sfârșitul anului 2018, TAGRO a fost supus unei serii de încercări statice și dinamice, efectuate de către Departamentul Omologări al RAR București, care au avut un rol important în definirea și optimizarea produsului, în conformitate cu normele impuse de către Uniunea Europeană. Cele peste 45 de rapoarte au fost făcute pe baza testărilor efectuate la sediul din RAR București, dar și în afara țării, la Universitatea din Bologna (IT) și Millbrook Proving Ground (UK).

Mircea Oltean, CEO al companiei IRUM: ‚‚În luna aprilie a acestui an, vom începe producția componentelor și vom finaliza noua structură de asamblare a tractorului agricol românesc. În luna iunie vor ieși pe poarta IRUM primele tractoare TAGRO. Pentru ca acest lucru să fie posibil, specialiștii au efectuat numeroase teste pe câmp, la lucru, cu diferite echipamente și accesorii. Companiile din domeniul agricol din România, dar și din străinătate, vor beneficia de acum de un tractor performant, conceput integral în departamentul nostru de cercetare și dezvoltare”.

În anul 2018, fabrica IRUM a prezentat conceputul original (de la idee până la produsul finit) al noului tractor agricol românesc TAGRO. Proiectul inovator a presupus o investiție totală de peste 4 milioane de euro, iar dezvoltarea prototipurilor a implicat cele mai moderne tehnologii.

TAGRO a primit de la RAR, în urma testelor efectuate, certificatul de omologare de tip asupra întregului vehicul. Specialiștii Registrului Auto Român certifică îndeplinirea cerințelor tehnice și administrative, în raport cu regulamentul pentru vehiculele agricole și forestiere UE nr. 167/2013, cu ultimele modificări aduse de regulamentul delegat UE nr. 2018/830.

CEI MAI MARI INVESTITORI ÎN PUBLICITATEA TV – TRIMESTRUL I 2019

TAGRO are o cabină etanșă, certificată ROPS (Roll Over Protective Structure) și FOPS (Falling Objects Protective Structure), ce împiedică intrarea prafului în interior, și un bord fix, înconjurat de dispozitive de control concepute pentru a eficientiza operarea sa.

Din punct de vedere tehnic, TAGRO presupune un sistem de tracțiune integrală 4×4 ce se cuplează electrohidraulic, cu o cutie de viteze cu 12 trepte pentru mersul înainte și 12 pentru mersul înapoi și cu o priză de putere independentă, poziționată în partea din spate.

Motorul este Diesel cu 4 cilindri în 4 timpi, pompa de injecție este de tip common rail, cu turbocompresor și intercooler, marca FPT Industrial (Fiat Powertrain Technologies), iar capacitatea cilindrică este de 3.387 cmc și poate dezvolta trei tipuri de putere, în funcție de opțiunea aleasă de client: 86, 95 sau 102 CP.

CUM S-A MIȘCAT PUBLICITATEA TV ÎN PRIMUL TRIMESTRU 2019

Sistemul hidraulic de servodirecţie oferă confort și încredere sporită schimbărilor de direcție, chiar și atunci când, prin intermediul tiranților pentru cuplare rapidă de categorie II și a cârligului de remorcare reglabil pe înălțime, acesta tractează o remorcă cu o masă maxim tehnic admisibilă de 18.000 kg.

Primul an de marketing: LUCIAN NEACȘU