Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Topul volumelor de publicitate investite în televiziunile de sport, în perioada 1 ianuarie – 30 iunie 2019

În primele șase luni ale acestui an, audiența reclamelor difuzate de 10 televiziuni de sport este mai redusă cu 7,6% față de aceeași perioadă a anului trecut. Televiziunile de sport ale companiei RCS&RDS dețin 68,8% din totalul audienței livrate de această nișă.
sport camera stadion

În prima jumătate a acestui an, nișa televiziunilor de sport a furnizat clienților publicitari 34.070 puncte de audiență (GRP’30 – Gross Rating Point) pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani), în scădere cu 7,6% față de primul semestru al anului trecut.

Notă: Pe baza punctelor de audiență (Gross Rating Points – GRP’30), clienții publicitari cumpără timpi de reclame la televiziuni. GRP-ul este negociat și cumpărat la un preț (Cost Per Point – CPP) de fiecare client pentru fiecare televiziune în parte. GRP-ul este moneda unică de tranzacționare a spațiului de publicitate TV.

Audiența livrată de această nișă reprezintă 3,1% din totalul audienței pe care piața TV a furnizat-o clienților publicitari. (Nișa de știri are o cotă de piață de 10,8%, televiziunile de filme și seriale au o cotă de 9,8%, iar televiziunile pentru copii și tineret dețin un market share de 4,8%.)

PUBLICITATEA BĂNCILOR PE TELEVZIUNE – SEMESTRUL I 2019

DigiSport 1 este singura televiziune de pe acest segment care a înregistrat o creștere a volumului de audiență față de anul trecut: 6,7%.

În rest, televiziunile au suferit scăderi de audiență comparativ cu prima jumătate a anului 2018: DigiSport 2 (-1,7%), Pro X (televiziune de sport și divertisment – 47,7%), Eurosport 1 (-16,4%), Telekom Sport 1 (-41,5%) și Eurosport 2 (-15,6%). Se remarcă scăderile importante de audiență la Pro X și Telekom Sport 1.

PRIMUL AN DE MARKETING: MIHAI GHYKA

Cele patru televiziuni deținute de RCS&RDS – DigiSport 1, DigiSport 2, DigiSport 3, DigiSport 4 – au livrat în total 23.455 GRP’30 pe targetul comercial, reprezentând 68,8% din audiența pentru reclame de pe această nișă.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii