Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Topul televiziunilor pentru copii și tineret cu cele mai mari audiențe – DECEMBRIE 2019

În decembrie, luna de vacanță și sărbători, nișa televiziunilor pentru copii și tineret înregistrat o creștere de audiență, cota de piață la nivel național fiind de 6,82%, la nivelul nișei de filme și seriale, și de 6,64% la nivel urban.
 aboneaza-te
televiziune buna

Televiziunile Boomerang și Cartoon Network, deținute de Turner Broadcasting System, domină nișa televiziunilor pentru copii și tineret, cu un rating mediu la nivel național de 64.000, respectiv 58.000 de telespectatori pe minut (toată ziua).

Audiența Boomerang a crescut cu 14.000 de persoane față de luna noiembrie, majorare care ar face invidioasă orice televiziune generalistă. Aceasta se află pe locul 15 în topul național din 70 de televiziuni, înaintea unor nume cu pretenții: Realitatea Plus, DIVA, Pro 2 și DigiSport 1. Consumul programelor Boomerang este mai mare în mediul rural decât în urban. La nivel urban, televiziunea a câștigat 4.000 de persoane față de noiembrie, aflându-se pe locul secund al nișei, după Cartoon Network.

AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR DE FILME ȘI SERIALE – DECEMBRIE 2019

La nivel național, Cartoon Network a pierdut 2.000 de persoane față de noiembrie, iar în urban, pierderea a fost de 3.000 de orășeni. În ciuda acestor scăderi, Cartoon Network ocupă primul loc în topul nișei la nivel urban, cu o medie de 27.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media. În topul general din mediul urban, Cartoon Network se află la egalitate de audiență cu Pro Cinema, pe locul 15.

Nickelodeon, televiziune deținută de Viacom Media Networks, a câștigat 10.000 de persoane la nivel național și 1.000 în urban.

Televiziunea Disney Junior a câștigat 7.000 de telespectatori la nivel național și 2.000 în urban.

Televiziunea Minimax, aflată în proprietatea AMC Networks International, a pierdut 6.000 de persoane în audiența națională, iar ratingul mediu urban a rămas la aceeași valoare din noiembrie: 13.000 de telespectatori pe minut (toată ziua).

AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR ÎN MEDIUL URBAN – DECEMBRIE 2019

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii