FacebookTwitterLinkedIn

TV1000, noul jucător din sondajele de audiență TV pe nișa televiziunilor de filme și seriale, a avut o audiență medie de 14.000 de telespectatori pe minut (toată ziua) la nivel național, ocupând locul 7 în topul acestei nișe. În urban, ratingul mediu măsurat pentru TV1000 a fost de 7.000 de orășeni pe minut (toată ziua).

În fruntea topului național se află Pro Cinema cu o medie de 69.000 de persoane pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media, în creștere cu 2.000 de indivizi față de luna noiembrie.

Televiziunea DIVA se plasează pe locul secund, cu 59.000 de persoane pe minut (toată ziua), dar cu o creștere importantă de 10.000 de telespectatori față de noiembrie. Majorarea a fost generată de filmele cu subiecte inspirate din Sărbătoarea Crăciunului.

De altfel, în decembrie, DIVA și-a consolidat poziția secundă în topul nișei pe național și poziția de lider în mediul urban. Cu o medie de 37.000 de telespectatori pe minut (tată ziua), în creștere cu 3.000 de orășeni față de noiembrie, DIVA ocupă „fotoliul de lider” al nișei în mediul urban, fiind la mare distanță de Pro Cinema (27.000) și AXN (20.000).

În decembrie 2019, ratingurile televiziunii AXN au rămas la nivelul lunii precedente, cu o ușoară scădere de 1.000 de persoane în urban.

O condiție asemănătoare se regăsește și în cazul televiziunii Film Cafe. În schimb, televiziunea TNT a câștigat 3.000 de persoane la nivel național și 1.000 în urban.

Cota totală de piață a nișei televiziunilor de filme și seriale a fost de 6,94% la nivel național (creștere de 0,25% față de noiembrie) și de 7,48% în urban (la nivelul lunii precedente).

AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR LA NIVEL NAȚIONAL – DECEMBRIE 2019

AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR LA NIVEL URBAN – DECEMBRIE 2019