Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Topul televiziunilor cu cele mai mari audiențe la nivel urban – DECEMBRIE 2019

În decembrie, sondajul de audiență la nivel urban arată că Antena 1 a redus din diferența față de Pro TV. Ratingul TVR 1 crescut ușor, televiziunea publică ocupând locul 6 în mediul urban. DIVA a fost cea mai urmărită televiziune de filme și seriale în luna decembrie.
televiziune buna

Audiența medie a televiziunii Antena 1 a crescut în decembrie cu 36.000 de telespectatori față de luna precedentă. Este cea mai mare creștere de audiență de pe piața TV. Astfel, Antena 1, cu un rating mediu de 290.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), a mai redus din diferența ce o desparte de liderul Pro TV (344.000).

Cele cinci televiziuni care domină consumul urban de televiziune – Pro TV, Antena 1, Kanal D, România TV și Antena 3 – au avut în total o cotă de piață (de vizionare) de 52,74% (din 70 de televiziuni).

Televiziuni care au câștigat audiență față de luna precedentă: Kanal D (+12.000 telespectatori), România TV (17.000), TVR 1 (8.000), Prima TV (4.000), Național TV (8.000), DIVA (3.000), TVR 2 (7.000), Antena Stars (5.000).

AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR LA NIVEL NAȚIONAL – DECEMBRIE 2019

Televiziunile care au pierdut audiență: Antena 3 (-24.000 de telespectatori), Digi24 (-14.000) și B1 TV (-4.000). Realitatea Plus a avut o medie de 26.000 de orășeni pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media.

La nivel urban, grupul INTACT (deținut de familia Voiculescu) a avut o cotă de piață de 22,01% (Antena 1, Antena 3, Antena Stars, ZU TV și Happy Channel).

Pro TV SRL (CME) a avut o cotă de piață de 19,13% (Pro TV, Pro Cinema, Pro 2, Pro X, Pro Gold).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii