
Audiența medie a programelor Pro TV a fost de 286.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media, în scădere cu 74.000 de persoane față de luna mai. Este cea mai mare scădere de audiență de pe piața TV, dar Pro TV rămâne lider detașat.
Antena 1 a înregistrat o medie de 190.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), în scădere cu 33.000 față de luna mai.
Scăderile de rating înregistrate de Pro TV și Antena 1 au fost generate de încălzirea vremii și începerea sezonului de concedii, care au condus la micșorarea consumului de televiziune în mediul urban.
TVR 1 a câștigat 29.000 de telespectatori față de luna mai, explicația constă în interesul românilor pentru meciurile de fotbal ale naționale de fotbal de tineret la Campionatul European. A obținut un rating mediu de 57.000 de orășeni pe minut, fiind a șasea televiziune în topul urban.
AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR LA NIVEL NAȚIONAL – IUNIE 2019
Televiziuni care au câștigat audiență în luna iunie comparativ cu luna precedentă: România TV (11.000), Cartoon Network (9.000) și DIVA (3.000).
Televiziuni care au înregistrat scăderi de audiență: Kanal D (-9.000), Antena 3 (-9.000), Național TV (-7.000), Digi24 (-4.000), B1TV (-2.000), Prima TV (-2.000), Realitatea TV (-5.000), Antena Stars (-4.000) și Pro 2 (-3.000).
Se constată scăderea audiențelor la Prima TV și Realitatea TV, televiziuni care în ultimele luni au coborât în topul urban. România a fost în iunie prima televiziune de știri în mediul urban.