FacebookTwitterLinkedIn

Televiziunea de știri B1 TV și-a conservat audiența din iunie, în timp ce alte televiziuni fruntașe au suferit pierderi de telespectatori. Astfel, B1 TV a încheiat luna iulie pe poziția a șasea în topul urban.

Profitând de tragedia de la Caracal, România TV și-a consolidat poziția a patra în topul audienței urbane, câștigând 3.000 de orășeni. DigiSport 1 a câștigat 12.000 de persoane față de iunie. De altfel, România TV și DigiSport 1 sunt singurele televiziuni din top 15 care au cunoscut majorări ale audiențelor generale.

Iată scăderile suferite de celelalte televiziuni: Pro TV (-10.000 persoane), Antena 1 (-20.000), Kanal D (-9.000), Antena 3 (-8.000), Național TV (-4.000), Digi24 (-5.000), Realitatea TV (-2.000), TVR 1 (-27.000), Prima TV (-6.000), Antena Stars (-2.000), Cartoon Network (-2.000), Pro 2 (-2.000) și TVR 2 (-3.000).

PRIMUL AN DE MARKETING: MIHAI GHYKA

Influența sezonului cald asupra audienței TV în mediul urban a fost mult mai puternică decât în cazul universului național.

Cele cinci televiziuni din fruntea topul urban au avut o cotă de piață de 50,41%, potrivit măsurătorilor Kantar Media. Adică, jumătate dintre orășenii care s-au uitat la televizor, în cursul lunii iulie, au urmărit unul dintre programele difuzate de Pro TV, Antena 1, Kanal D, România TV și Antena 3. Aceste cinci televiziuni controlează jumătate din audiența urbană, dintr-un total de 69 de televiziuni aflate în sistemul de măsurare Kantar Media.