Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Topul televiziunilor cu cele mai mari audiențe la nivel național – IULIE 2019

În iulie, două evenimente au ținut atenția românilor pe micile ecrane: victoria Simonei Halep la Wimbledon și tragedia de la Caracal. Audiențele n-au mai fost influențate de sezonalitate (concedii), ci de modul cum s-au poziționat echipele de știri față de aceste evenimente.
televiziune

Eurosport 2, televiziunea care a transmis în România finala de vis Halep – Williams, dar și alte partide din turneul de la Wimbledon, a avut o audiență medie la nivel național de 24.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), în creștere cu 17.000 de persoane față de luna iunie. Este cea mai mare audiență lunară înregistrată de această televiziune de când emite în România.

În iulie, Eurosport 2 (televiziune deținută de Discovery Communicationsa ocupat locul 27 în topul audienței naționale față de locul 48 în cursul lunii precedente. Cu acest rating, Eurosport 2 s-a plasat înaintea „fratelui mai mare”, Eurosport 1 (15.000 telespectatori pe minut), care a transmis Turul Franței la ciclism, dar și în fața unor televiziuni de nișă cu pretenții: Film Cafe (21.000), Look Plus (17.000), Paramount (17.000) și TNT (16.000).

PRIMUL AN DE MARKETING: MIHAI GHYKA

Pro TV, liderul pieței TV, a câștigat 4.000 de telespectatori la nivel național, ajungând la o medie de 558.000 de persoane pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media, copyright ARMADATA.

România TV și-a consolidat audiența generală pe național, câștigând 13.000 de persoane, în timp ce concurența a suferit pierderi față de iunie: Antena 3 (-15.000 de persoane), B1 TV (-1.000), Realitatea TV (-1.000) și Digi24 (-9.000).

Meciurile din primele etape ale campionatului intern de fotbal (Liga 1) și partidele disputate de echipele românești în tururile preliminare ale cupelor europene au condus la creșterea audienței generale a televiziunii DigiSport 1 (+19.000 de persoane față de iunie).

Au crescut și audiențele televiziunilor pentru copii și tineret (vacanța!), remarcându-se Cartoon Network cu un plus de 3.000 de persoane față de iunie.

TVR 1 a suferit cea mai mare pierdere de audiență: 45.000 de indivizi, pentru că în iulie n-a mai avut o competiție de mare audiență precum Campionatul European de Fotbal pentru Tineret (iunie).

Alte televiziuni care au suferit scăderi de audiență față de iunie: Kanal D (-18.000), Antena 1 (-29.000), Național TV (-7.000), Prima TV (-12.000), Antena Stars (-2.000) și Pro 2 (-4.000).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii