La nivel urban, în luna februarie, consumul de televiziune (pe telecomandă) a crescut în principal pe televiziunile Pro TV, Antena 3 și Digi24. Televiziunea publică TVR 1 a ocupat locul 11 în topul audienței urbane.
Cele cinci televiziuni de pe nișa știrilor, România TV, Antena 3, Digi24, Realitatea Plus și B1TV, au avut o cotă totală de piață (de vizionare) de 22% în luna februarie, la nivel urban, conform măsurătorilor Kantar Media.
Cu alte cuvinte, 22% dintre orășenii care s-au uitat la televizor, în cursul lunii februarie, au urmărit una dintre cele cinci televiziuni. Interesul a fost ridicat pentru că în această lună a început războiul din Ucraina.
România TV a fost a treia televiziune în topul audienței urbane, după Pro TV și Antena 1, devansând Kanal D cu 1.000 de orășeni. România TV a pierdut 11.000 de persoane față de ianuarie.
În schimb, Antena 3 a câștigat 14.000 de telespectatori în mediul urban, în timp ce Digi24 și-a majorat audiența cu 11.000. Digi24 ocupă locul 6 în top.
Realitatea Plus a câștigat 1.000 de persoane, având un rating mediu de 47.000 de telespectatori pe minut, dar se află în spatele Digi24 (60.000).
TVR 1 a pierdut 5.000 de orășeni față de luna ianuarie, având un rating mediu de 37.000 de persoane pe minut, sub Antena Stars și Happy Channel.
Alte televiziuni care au pierdut audiență față de ianuarie: Antena 1 (-27.000), Kanal D (-7.000), Happy Channel (-1.000), Prima TV (-3.000), Național TV (-4.000) și DIVA (-1.000).
Televiziuni care au câștigat audiență: Pro TV (+19.000), DigiSport 1 (14.000) și Pro Cinema (3.000).