FacebookTwitterLinkedIn

În ultimele zile ale lunii februarie, care au marcat începutul agresiunii armate a Rusiei împotriva Ucrainei, consumul de televiziune liniară (pe telecomandă) a crescut simțitor mai cu seamă pe unele televiziuni de știri. Astfel, audiențele generale ale televiziunilor Antena 3, Digi24 și Realitatea Plus au înregistrat majorări față de luna ianuarie.

În februarie, Pro TV, liderul pieței TV, a atins la nivel național un rating mediu de 829.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), în creștere cu 21.000 de persoane față de luna ianuarie, conform măsurătorilor Kantar Media.

Antena 1 a pierdut 85.000 de telespectatori față de ianuarie, ajungând la o medie de 500.000 de persoane pe minut (toată ziua). Este cea mai mare pierdere de audiență de pe piața TV în luna februarie.

Și Kanal D a pierdut telespectatori: -13.000. A înregistrat un rating de 409.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), de două ori mai mic decât cel al televiziunii Pro TV.

Antena 3 a câștigat cei mai mulți telespectatori pe nișa televiziunilor de știri: +23.000, atingând un rating mediu de 239.000 de persoane pe minut (toată ziua). Dar Antena 3 s-a menținut în urma televiziunii România TV, rating de 301.000 de telespectatori pe minut, deși aceasta a suferit o pierdere importantă de audiență față de ianuarie: -31.000 de persoane. România TV a rămas și în februarie cea mai urmărită televiziune de știri.

Realitatea Plus a devenit a treia televiziune de știri, cu o medie de 91.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), în creștere cu 4.000 de persoane față de ianuarie.

Audiența națională a televiziunii Digi24 s-a majorat cu 18.000 de persoane, ajungând la o medie de 87.000 de telespectatori pe minut.

Televiziunea publică TVR 1 a ocupat locul 10 în clasamentul audienței naționale, cu un rating mediu de 74.000 de persoane pe minut (toată ziua), cu 14.000 mai puțin decât în ianuarie.

Alte televiziuni care au câștigat audiență față de luna ianuarie: Antena Stars (+1.000), DigiSport 1 (27.000) și Pro Cinema (3.000).

Televiziuni care au pierdut audiență: Prima TV (-10.000), Național TV (-10.000), TVR 2 (-19.000) și Happy Channel (-7.000).