FacebookTwitterLinkedIn

Milka, unul dintre cele mai recunoscute și iubite branduri de ciocolată din lume, prezintă cea mai importantă dezvoltare a brandului din ultimii 25 de ani, cu o nouă campanie de promovare a mărcii și o nouă rețetă pentru a prezenta cea mai bună și mai tandră Milka din toate timpurile.

Odată cu schimbarea noii rețete, Milka are un gust mai bun ca niciodată, cu o textură mai cremoasă și cu un gust dulce bine echilibrat și mai intens de ciocolată. Milka continuă să folosească doar ingrediente de înaltă calitate, atent selecționate. Cu cacao obținută prin Cocoa Life, programul de sustenabilitate al Mondelēz International, și cu lapte cremos din Alpi, noua tabletă Milka este mai tandră ca oricând.

„Știm că gustul este ceea ce oamenii apreciază cel mai mult atunci când aleg ciocolata și că aprecierea gustului este principalul factor de creștere a valorii brandului. Noua noastră rețetă și formă a tabletei oferă o experiență de consum deosebită, care va permite iubitorilor de ciocolată să se bucure de cea mai tandră Milka de până acum. Credem că această schimbare va face ca brandul Milka să fie și mai puternic și va încânta consumatorii actuali, atrăgând în același timp noi consumatori”, a declarat Andreea Găman, Marketing Manager Chocolate România, Mondelēz International.

Milka are, o textură mai fină și un nou aspect, trecând de la o formă dreptunghiulară la o formă mai rotunjită. Pe lângă evoluția formei, noua tabletă mai aduce câteva surprize plăcute: o nouă gravură Milka și un nou design al văcuței Milka, Lila, care își face pentru prima dată apariția pe tabletă. Pe ambalajul emblematic al Milka, Cocoa Life joacă un rol mai proeminent, logo-ul fiind mutat pe fața ambalajului.

Logo-ul Cocoa Life, plasat vizibil, pe fața ambalajului, răspunde dorinței consumatorilor de a alege produse fabricate cu ingrediente sustenabile, în mod responsabil, cu grijă față de comunități și mediu”, a mai adăugat Andreea Găman.