Cautare




, Staff

Industrie |
|

Noi parteneriate pe piața locală de retail: Kaufland România a încheiat un parteneriat cu Glovo prin care își propune să livreze produse la domiciliu sau la birou

Grupul german Kaufland a anunțat astăzi încheierea unui parteneriat cu Glovo, aplicația de servicii de livrare rapidă.
Kaufland X Glovo

Kaufland România lansează un serviciu de livrări rapide la domiciliu sau la birou prin colaborarea cu Glovo, aplicația de food ordering, un start-up de origine spaniolă, lansat în România în mai 2018. Astfel, începând din luna august 2019, toți cei care nu au timp să ajungă la cumpărături pot avea la dispoziție opțiunea de a comanda produsele preferate din magazinele Kaufland România, folosind aplicația Glovo și accesând secțiunea ,,Kaufland”.

Cumpărătorii vor primi acasă sau la birou produse alimentare sau nealimentare de pe lista de cumpărături, exclusiv din hipermarketurile Kaufland România.

,,Parteneriatul cu Glovo este un prim pas pe care îl facem pentru a oferi clienților noștri un serviciu de livrare acasă sau la birou. Vrem ca toți clienții noștri să se bucure și de confortul de a avea o grijă în minus, atunci când sunt în criză de timp – produsele de pe lista de cumpărături aduse la ușă. Căutăm permanent soluții să ne adaptăm cât mai mult stilului de viață modern al clienților, însă fără a face rabat la calitate sau la procese care asigură calitatea și prospețimea. Pentru noi, acestea sunt prioritare, iar parteneriatul cu Glovo, care este tip pilot, în această fază, este ideal prin rapiditatea livrărilor – care în mare parte au loc prin mijloace de transport sustenabile, ceea ce se subscrie viziunii noastre privind grija față de mediu”, declară Valer Hancaș, Director Comunicare & Public Affairs Kaufland România.

Acesta este primul parteneriat lansat de Kaufland pentru a facilita accesul clienților la cumpărături folosind aplicația Glovo. Serviciul de livrare rapidă este disponibil în primă fază în București, urmând ca până la finalul acestui an să fie analizată lansarea și în alte orașe ale țării, spun reprezentanții Kaufland România.

„Acest parteneriat este unul foarte important pentru Glovo în contextul creșterii categoriei de livrări din supermarket. Glovo oferă clienților săi o soluție rapidă indiferent de natura produselor de care au nevoie. Ne concentrăm mai mult pe rezolvarea situațiilor punctuale, avantajul nostru în acest context fiind rapiditatea livrării, și nu volumul pe care îl livrăm. Ne bucurăm că începând de astăzi putem facilita clienților noștri accesul la gama variată de produse oferită de Kaufland”, declară Victor Răcariu, General Manager al Glovo România.

Sortimentul disponibil în prezent cuprinde peste 1300 de articole din categoriile:

-Legume și fructe

-Carne, mezeluri și produse congelate;

-Lactate, brânzeturi și ouă;

-Cafea, pâine și produse pentru mic-dejun;

-Alimente de bază;

-Dulciuri și snacksuri;

-Băuturi;

-Cosmetice, produse pentru igiena personală și produse pentru copii;

-Produse non-alimentare și produse de curățenie;

-Hrană pentru animale.

Limita maximă a cumpărăturilor care poate fi transportată în acest moment de curierii Glovo este de 9 kilograme per livrare.

Vezi și: Glovo la primul an de activitate în România: peste 1,8 milioane de produse livrate și prezență în 5 orașe. Ce planuri are start-up-ul în 2019

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii