Cautare




, Forbes Staff

Tech |
|

Glovo la primul an de activitate în România: peste 1,8 milioane de produse livrate și prezență în 5 orașe. Ce planuri are start-up-ul în 2019

Glovo, aplicație de servicii de livrare rapidă spaniolă, este prezent pe piața din România de un an.

În această perioadă, start-up-ul și-a extins business-ul în 5 orașe: București, Cluj Napoca, Timișoara, Iași și Brașov și în perioada următoare urmează să se extindă în alte orașe mari din România.

Până în acest moment, Glovo a livrat în orașele din țară peste 1,8 milioane de produse. Pentru a le livra, curierii au străbătut peste 3,5 milioane de kilometri cu bicicleta, scooter-ul sau mașina.

Preferințele culinare ale românilor sunt foarte diverse. În timp ce bucureștenii preferă cheeseburger-ul, clujenii au optat cel mai des pentru pui crocant, iar pizza a fost mâncarea cel mai des comandată de către timișoreni. Când vorbim despre micul dejun, românii comandă cafea, sandvișuri și produse de patiserie, iar la prânz lipia cu pui, burgerul și salata sunt alimentele preferate. Peste 85% din comenzile de mâncare reprezintă 510.000 de shaorme, 380.000 de burgeri și 330.000 de porții de cartofi.

Totuși, în acest an există niște schimbări în trendurile culinare, bucătăriile vietnameze și thailandeze câștigând teren, astfel 30% dintre clienții Glovo comandând noodles în ultimele 3 luni.

Citește și: Platforma de livrări Glovo obține o finanțare de 150 milioane euro pentru a diversifica oferta produselor din aplicație

“Pentru că vrem să satisfacem cât mai mulți români care pun preț pe confort și timpul lor personal, Glovo își va mări activitatea în țară. În următoarea perioadă, Glovo va putea fi utilizat în Constanța, Craiova, Galați, Bacău, Oradea, Sibiu, Ploiești și Pitești. Totodată, privim și către partenerii noștri și dorim să-i ajutăm să facă față unui număr mare de comenzi. În acest scop vom implemeta un nou concept – Cook Rooms – spații unde aceștia pot prepara mâncarea, care va ajunge mult mai repede la clienți”, a precizat Victor Răcariu, General Manager Glovo România.

Utilizatorii Glovo aleg categoria “Orice” de multe ori pentru a rezolva probleme apărute pe neașteptat. Categoria a fost folosită de peste 130.000 de ori pentru comandarea unei varietăți mari de produse: de la obiecte vestimentare și accesorii până la obiecte decorative, gadget-uri și produse sportive.

Peste 70.000 de comenzi s-au realizat prin categoria “Curier”, printre cele mai livrate bunuri numărându-se documente personale, chei și haine uitate și contracte.

Clienții Glovo au o vârstă medie de 32 de ani, 60 % fiind femei, iar 40 % bărbați. Le place să călătorească și sunt la curent cu noile trenduri, iubesc să petreacă timp cu prietenii, preferând să urmărească alături de ei cele mai noi seriale și filme de pe platformele de streaming.

La nivel global, aplicația are peste 2,5 milioane de utilizatori și 10.0000 de parteneri. Glovo operează în toate marile capitale din Europa și EMEA, precum Roma, Madrid, Paris, Kiev, Nairobi și Casablanca dar și 9 țări din America de Sud precum Peru, Argentina, Ecuador și Panama. Glovo este astfel prezent în 79 de orașe din 21 de țări și urmează să se mai extindă în 2019.

 

 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii