FacebookTwitterLinkedIn

Nestlé, companie de produse alimentare și băuturi, anunță că, în semestrul I al anului 2022, o creștere organică de 8,1% și o creștere internă reală (RIG) de 1,7%. Creșterea a fost generalizată în majoritatea zonelor geografice și categoriilor.

Pe categorii de produse, principalul motor de creștere a fost Purina PetCare, alimentată de mărcile premium Gourmet, Purina ONE și Purina Pro Plan, inclusiv produse veterinare. Creșterea a fost generalizată pe toate canalele, în special în comerțul electronic și în magazinele de specialitate pentru animale de companie. Gourmet Revelations, recent lansata mâncare super-premium pentru pisici, a înregistrat o cerere puternică.

Vânzările în Nestlé Professional au crescut într-un ritm de două cifre, condus de băuturi.

Apa a înregistrat o creștere de două cifre, condusă de S.Pellegrino, Perrier și Acqua Panna.

Vânzările în nutriția sugarilor au crescut într-un ritm de două cifre, pe baza impulsului puternic pentru produsele oligozaharidelor din laptele uman (HMOs).

Categoria de Dulciuri a raportat o creștere medie de o singură cifră, cu o cerere puternică pentru KITKAT în majoritatea zonelor geografice și Baci în Italia.

Cafeaua a înregistrat o creștere de o singură cifră, condusă de cafeaua solubilă NESCAFÉ. Starbucks by Nespresso și alte capsule compatibile Nespresso au înregistrat creșteri suplimentare ale cotei de piață pe segmentul de retail.

Mark Schneider, Nestlé CEO: „În prima jumătate a anului, am înregistrat o creștere organică puternică și o sporire semnificativă a profitului pe acțiune. Echipele noastre locale au implementat creșterile de prețuri într-o manieră responsabilă. Reziliența volumului și a mixului de produse s-a bazat pe brandurile noastre puternice, pe ofertele diferențiate și pe pozițiile de lider pe piață. Am limitat impactul presiunilor inflaționiste fără precedent și al constrângerilor lanțului de aprovizionare asupra dezvoltării marjei noastre prin controlul disciplinat al costurilor și eficiența operațională. În același timp, investițiile din spatele cheltuielilor de capital, digitalizării și sustenabilității au crescut semnificativ.