FacebookTwitterLinkedIn

Mărcile de legume congelate Gradena și semipreparate congelate din carne LaMasă, deținute de furnizorul de servicii integrate de distribuție și logistică Aquila, au înregistrat în prima jumătate a anului 2022 vânzări cu 33% mai mari.

„Ambele branduri au înregistrat creșteri double digit față de perioada similară a anului trecut, atât în volume, cât și în valoare. În timp ce marca Gradena e prezentă atât în Retail cât și în Horeca, LaMasă s-a concentrat pe dezvoltarea în rețelele Horeca și Gastro, urmând să intre și în Retail”, declară Răzvan Bagherea, manager de resurse umane și organizare la Aquila.

Totodată, compania extinde gama Gradena cu trei sortimente noi în ambalaje de 2,5 kilograme și schimbă ambalajele altor produse.

Aquila a fost fondată în 1994 și are 3.000 de angajați. Compania activează în România și Republica Moldova.

Compania a înregistrat venituri de 1,39 miliarde de lei anul trecut, în creștere cu 13%, și un profit net de 71 milioane de lei, mai mare cu 30% față de 2020.