FacebookTwitterLinkedIn

În urma bilanțului parțial realizat în luna iunie 2023, Macromex, unul dintre principalii jucători din industria de produse alimentare, a raportat o creștere de 17%, având o valoare de 406 milioane de lei.

Astăzi, la aniversarea celor 30 de ani de activitate în industria alimentară locală, compania cu capital 100% românesc deținută de antreprenorul Dan Minulescu raportează în urma bilanțului parțial, o evoluție a cifrei de afaceri netă a brandurilor proprii (Edenia, La Strada, Corso, Food&Glory) de 12%.

Cunoscută și prezentată în mediul de afaceri local ca „singura companie făuritoare de branduri”, Macromex a raportat pentru primul semestru al acestui an și o creștere a afacerilor de 17 procente.

„La Macromex punem accent pe Oameni mari, pe Ambiții mari pentru a avea Branduri mari. Performanța e în ADN-ul nostru. Timp de 30 de ani am evoluat, am format o echipă puternică, am avut parteneriate de succes și am dus la bun sfârșit proiecte extraordinare. Fără ambiția și fără ajutorul echipei nu am fi putut ajunge unde suntem astăzi. Asumându-ne riscuri și depășind situațiile limită prin intermediul curajului, am ajuns să fim liderii necontestați în industria alimentară de produse congelate și refrigerate din România”, prezintă rețeta succesului, Dan Minulescu, fondatorul Macromex.

Macromex este cunoscut ca fiind deținătorul brandurilor Edenia, La Strada, Corso, Food&Glory și Azuris.

Anul trecut, compania a înregistrat o cifră de afaceri de peste 735 de milioane de lei, în creștere cu 16 procente față de cea raportată în 2021. Profitul net s-a majorat și el în 2022 cu 45% față de cel din 2021, ajungând la aproximativ 59 de milioane de lei.

Grupul Macromex, cu operaţiuni de marketing şi vânzări, distribuţie şi logistică, avea anul trecut un număr de 404 angajați.