
În urma investiției de 15 milioane de euro atrase de HomeRun.ro pentru susținerea dezvoltării platformei, compania a înregistrat progrese în consolidarea prezenței sale locale și regionale în toate cele 14 țări din regiunea EMEA.
HomeRun România, una dintre cele mai importante platforme online de servicii din țară, a traversat un proces accelerat de dezvoltare, raportând o rată de creștere anuală a furnizorilor de servicii listați în platformă de 42,19%. Datorită acestei rețele extinse, consumatorii români pot solicita oferte pentru serviciile de care au nevoie dintre cele 1.930 de categorii disponibile, potrivit unui comunicat.
„În urma fuziunii din 2022 dintre HomeRun și ProntoPro, lider de piață în Italia și activ în alte câteva țări europene, am făcut o investiție semnificativă în dezvoltarea unei platforme unificate, care poate să deservească mai multe țări în mod eficient. Această investiție de 15 milioane de euro a fost direcționată în principal către consolidarea tehnologiei noastre și extinderea prezenței pe piețele principale, precum și pe cele emergente. Astfel, România s-a remarcat ca una dintre cele mai promițătoare piețe, care are un rol strategic”, subliniază Bașak Değim Tașpınar, co-CEO al HomeRun.
Cu servicii disponibile în toată țara, HomeRun a reușit să își crească baza de clienți cu 140% după ultimele investiții din 2022, ajungând la peste o jumătate de milion de români care sunt deja conectați prin intermediul aplicației cu furnizorii de servicii. Pe măsură ce interesul consumatorilor a crescut în ultimul an, HomeRun a înregistrat o creștere de 51% a veniturilor în primele șase luni ale anului 2025, comparativ cu aceeași perioadă a anului 2024.
„HomeRun le oferă profesioniștilor o prezență digitală puternică fără a fi nevoie să investească în publicitate, iar acest lucru le permite să se concentreze pe furnizarea de servicii de calitate. Prin înregistrarea pe platformă, profesioniștii au acces la un portofoliu mare de potențiali clienți care caută în mod activ expertiza lor. Datorită sistemului nostru integrat de recenzii, feedback-ul clienților rămâne permanent vizibil pe profilurile lor, ajutându-i să își construiască o reputație bună în timp. În România, am înregistrat o creștere de 42% de la an la an a numărului de furnizori de servicii care s-au alăturat platformei noastre, o dovadă a valorii adăugate pe care o generăm pentru specialiști. Obiectivul nostru este să devenim principala platformă de servicii online de pe piața din România”, a declarat Erol Değim, co-CEO al HomeRun.
Românii vizitează de obicei platforma atunci când au nevoie de ajutor pentru treburile casnice, dar caută și furnizori de servicii care să se ocupe de bunăstarea lor psihică. În timp ce în ultimele 12 luni cele mai căutate 3 servicii au fost curățenia la domiciliu, instalarea aparatelor de aer condiționat și zugrăvirea interioară, serviciile de consiliere psihologică ocupă primul loc în ceea ce privește cererea.
HomeRun este una dintre principalele platforme digitale dedicate serviciilor locale din România. Parte din rețeaua internațională Homerun Technology Inc., HomeRun facilitează legătura dintre români și profesioniști de încredere din mii de domenii – de la renovări și curățenie, până la meditații și lecții private. Activă în 14 țări, sub brandurile Armut, ProntoPro și HomeRun, compania este prezentă în piețe precum Italia, Turcia, Marea Britanie, Germania, Spania și Franța. Cu o rețea de 1,9 milioane de experți și peste 26.000 de tipuri de servicii, platforma a deservit deja peste 22 de milioane de utilizatori.
Fii la curent cu tot ce contează în business-ul din România și abonează-te la canalul nostru de Whatsapp Forbes Romania.