
Austriacard Holdings anunță lansarea Digital Taskforce for Enterprise Content Understanding (ECU), o platformă inovatoare care eficientizează organizarea și procesarea cantității uriașe de informații gestionate zilnic în companii.
Lansarea are loc în contextul în care, în mediul actual, organizațiile sunt obligate să gestioneze cantități mari de conținut nestructurat, de la e-mailuri și documente la imagini, videoclipuri și fișiere audio, iar soluțiile tradiționale de stocare și gestionare nu sunt suficiente. Acestea nu încorporează „inteligența” sau capacitatea necesară de a analiza conținutul și a identifica informațiile critice care adaugă valoare afacerii.
Potrivit companiei, ECU completează sistemele existente de gestionare a documentelor prin valorificarea inteligenței artificiale în scopul automatizării procesării conținutului. Cu trei tipuri de agenți de inteligență artificială specializați – pentru conținut text, vocal și vizual – platforma permite companiilor să înțeleagă, să clasifice și să utilizeze informațiile prin interacțiune naturală, fără a necesita programare sau dezvoltare de cod nou.
Ȋn plus, agenții AI Digital Taskforce ECU au acces la date și politici istorice, asigurându-se că procesarea conținutului este în concordanță cu procesele și regulile interne ale organizației.
Odată cu implementarea Digital Taskforce for Enterprise Content Understanding, timpul de procesare a documentelor este redus semnificativ, fluxurile de lucru complexe sunt automatizate, iar productivitatea și eficiența generală a organizațiilor sunt crescute.
„Digital Taskforce ECU automatizează procesele de afaceri care implică date nestructurate, inclusiv documente text, imagini, conținut vocal și video. În mod tradițional, acest tip de date necesita intervenție umană și evaluare manuală pentru a fi transformate în formate structurate compatibile cu sistemele informatice organizaționale. Astăzi, aproape orice organizație – fie din sectorul privat, fie din cel public – poate valorifica Digital Taskforce ECU pentru a elimina sarcinile administrative de rutină, permițând astfel forței lor de muncă să se concentreze pe inițiativele strategice și creative care stimulează inovația și excelența organizațională”, afirmă Spyros Sakellariou, Group AI and Data Analytics Director of Austriacard Holdings.
Austriacard Holdings are peste 130 de ani de experiență în domeniul gestionării informațiilor, tipăririi și comunicațiilor. Portofoliul său cuprinde produse și servicii, precum: soluții de plată, soluții de identificare, carduri inteligente, personalizare carduri, digitalizare și gestionarea securizată a datelor. ACAG are o forță de muncă globală de 2.400 de persoane și este listată la bursele din Atena și Viena sub simbolul ACAG.
Fii la curent cu tot ce contează în business-ul din România și abonează-te la canalul nostru de Whatsapp Forbes Romania.