FacebookTwitterLinkedIn

Publicul poate vota online începând de miercuri, de la ora 08:00, până duminică, ora 23:59.

Publicul îşi poate exprima votul prin accesarea paginii http://centenar.cultura.ro/logo.

Rezultatul va conta în proporţie de 25% la decizia finală, iar identitatea vizuală câştigătoare va fi cea care va întruni cel mai mare punctaj în urma celor două etape ale concursului, informează MCIN.

În prima etapă a concursului, marţi, agenţiile au prezentat unui juriu format din experţi din cadrul instituţiilor implicate în proiect, iar acestea au fost punctate în baza unei grile de evaluare.

În cea de-a doua etapă, publicul are posibilitatea de a alege până duminică, 27 august 2017 ora 23:59, identitatea vizuală pe care o preferă.

Concursul este organizat de Ministerul Culturii şi Identităţii Naţionale, împreună cu Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România şi cu sprijinul International Advertising Association, al Centrului de Excelenţă în Studiul Imaginii şi al UNARTE.

Cele trei agenţii din România care s-au înscris pro bono la concurs sunt Pastel, FCB Bucharest şi BrandNew.