FacebookTwitterLinkedIn

Grupul eMAG, cel mai mare retailer online local, a investit peste 1 miliard de lei în ultimul an, parte din planul său de transformare în ecosistem regional de comerț online în valoare de 3,2 miliarde de lei.

În urma investițiilor din 2021, grupul eMAG a înregistrat o cifră de afaceri de 9,57 miliarde de lei în 2021, dintre care veniturile realizate de eMAG în România reprezintă 5,68 miliarde de lei. Dante International SA, compania care cuprinde eMAG România, Fashion Days România şi realizează vânzări pentru eMAG Bulgaria şi eMAG Ungaria, a înregistrat o cifră de afaceri de 7,346 miliarde de lei în 2021.

„Am atins, în cei doi ani de pandemie, o creștere de peste 60% a cifrei de afaceri, care ne-a dat încredere să continuăm planul de investiții cu 2,2 miliarde de lei în următorii doi ani pentru a oferi o soluție mai ușoară, mai rapidă și mai accesibilă de shopping. Continuăm să investim în servicii, în noul abonament Genius, care se va extinde, din 15 iunie, la patru aplicații: eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful, păstrând însă același preț anual ca și până acum. Vom investi în automatizarea centrului logistic de la Joița, unde instalăm roboți care ajută angajații să își crească productivitatea și astfel să menținem prețurile reduse pentru clienți”, a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.  

Investițiile în tehnologie s-au ridicat la 128 de milioane de lei. Potrivit companiei, după doi ani de la lansare, serviciul Genius a ajuns la peste 340.000 de clienți. În logistica pentru infrastructura digitală, investițiile s-au ridicat anul trecut la 493 de milioane de lei. Rețeaua dezvoltată de Sameday va fi extinsă atât în România, cât și în Ungaria și va ajunge într-un an la peste 4.000 de unități.

Investițiile în eMAG Marketplace s-au ridicat în ultimul an la 72 de milioane de lei, iar eMag vizează, pentru toate cele trei țări în care are operațiuni, creșterea numărului de comercianți români care vând internațional, de la 2.500, în prezent, la 4.000 anul viitor.    

Nu în ultimul rând, grupul a investit 260 de milioane de lei în dezvoltarea platformelor Tazz și Freshful. Prin intermediul eMAG Ventures, compania a investit, în total, 8,5 milioane de euro în dezvoltarea Flip și în Atlas.