FacebookTwitterLinkedIn

Roweb, companie românească de servicii software end-to-end, vizează pentru 2022 creșterea diviziei de e-Commerce, atât la nivel de echipă, cât și a proiectelor din portofoliu. 

În prezent, compania obține 10% din cifra de afaceri din e-Commerce și mizează pe o creștere anuală cu circa 30%. Roweb alocă circa 15 oameni din echipă pe proiecte de eCommerce.

„Roweb își menține interesul pentru zona de eCommerce, iar în perioada următoare vom aborda o strategie de creștere susținută a diviziei dedicate, respectiv creșterea cu 50% a numărului de developeri și a paletei de servicii. Avem în vedere diversificarea serviciilor, abordarea mai multor platforme, pentru a putea răspunde mai multor clienți și piețe tradiționale. Urmărim dezvoltarea de parteneriate cu firme din vestul Europei (UK, Elveția, zona Benelux și zona Nordică), în care noi punem la bătaie expertiza și echipe complexe de dezvoltare, iar partenerii vin cu proiectele și experiența de marketing/sales”, a declarat Ștefan Nicolae, Head of eCommerce în cadrul Roweb.

Vezi și Compania românească de software Roweb vizează dublarea afacerilor în următorii 3 ani. Viorel Costea, CEO Roweb: “Am încheiat 2021 cu vânzări de peste 4,3 mil. euro”

Roweb a înregistrat vânzări de peste 4,3 milioane de euro în 2021.