O platforma românească de rezervări online pentru saloanele de înfrumusețare, cofondată în urmă cu doi ani de patru tineri ambițioși, generează astăzi venituri lunare totale în valoare de aproape 1 milion de euro pentru partenerii săi.
La 26 de ani, Bogdan Clipici se concentrează pe business-ul său, în medie, 12-13 ore pe zi, iar în puținul timp liber pe care îl are îi place să urmeze cursuri online sau să participe la evenimente de networking.
A studiat inginerie la Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca, absolvind specializarea Știința și Ingineria Materialelor, în cadrul Facultății de Ingineria Materialelor și a Mediului, apoi a urmat Masteratul la Facultatea Construcții de Mașini, la specializarea Ingineria Virtuală și Fabricație Competitivă.
În timpul studiilor universitare, a fost implicat în proiecte de cercetare, contribuind la dezvoltarea de implanturi ortopedice personalizate, prin tehnologia de printare 3D a structurilor osoase.
Iată cine sunt tinerii din promoția 2022 – Forbes 30 sub 30
În adolescență, Bogdan Clipici a fost sportiv de performanță, tânărul făcând parte din echipa Unirea Alba Iulia. Ulterior, s-a orientat spre inginerie, activând în domeniul acesta timp de 3 ani, atât în zona de cercetare, cât și în industria automotive. „Spun adesea că sportul m-a ajutat în viață mai mult decât școala. Mă refer la faptul că prin sport am învățat ce înseamnă autodisciplina, etica muncii și leadershipul. Am făcut tranziția de la corporație spre antreprenoriat, în principal, din dorința de a aduce un plus de valoare în societate”, spune antreprenorul.
În prezent deține rolul de Chief Business Officer în cadrul Stailer, un startup pe care l-a fondat alături de Andrei Ursachi, Atilla Gere și Naliciadji Vladislav, în 2020. „În etapa în care suntem noi cu Stailer, în care ne pregătim să trecem de la startup la scaleup, sunt concentrat 100% pe business”.
Startup-ul Stailer a luat naștere după ce cofondatorii acestuia au observat un trend puternic în zona de digitalizare, identificând în acel moment o oportunitate pentru a dezvolta un business scalabil prin tehnologie și prin marketing digital în industria de beauty. În cadrul platformei Stailer se regăsesc acum peste 1.000 de saloane de înfrumusețare din toate reședințele de județ din România, iar la mai puțin de 2 ani de la lansarea în piață compania a atras deja, prin trei runde de finanțare, suma de două milioane de euro.
Vezi cum arată generațiile „30 sub 30” din 2012 până în prezent
Bogdan Clipici spune că anul 2022 a început cu gândul de a extinde afacerea la nivel internațional, având în plan lansarea Stailer în alte două țări, Ungaria și Turcia. „Am ales Turcia deoarece este o piață emergentă, cu un potențial fantastic. Spre exemplu, în Istanbul sunt peste 18 milioane de locuitori și 23.000 de centre de înfrumusețare. Prin comparație, în București sunt doar 1.000. Spre surprinderea noastră, nici în Turcia nu există încă un jucător mare care să domine piața, ceea ce ne va permite o penetrare rapidă a ei, prin creșterea accelerată a numărului de saloane înregistrate în rețea și a volumului de programări online, intermediate de Stailer”, menționează cofondatorul Stailer.
Platforma românească generează venituri lunare saloanelor partenere de peste 800.000 de euro prin programările online, iar numărul de utilizatori ai aplicației a depășit 100.000.