Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Servicii financiare |
|

Florin Bâlcan este noul director general al Provident Financial România

Grupul britanic International Personal Finance (IPF) anunță numirea primului director general român la conducerea diviziei sale din România. Din noua sa poziție, Florin Bâlcan (42 de ani) va continua dezvoltarea strategică şi operaţională a Provident pe plan local şi consolidarea poziţiei pe piaţa creditelor de consum.

Florin Bâlcan s-a alăturat companiei în aprilie 2015 ca Director Regional de Risc pentru România şi Ungaria. Cu o experiență anterioară de peste 17 ani, acumulată în cadrul unor respectate companii multinaționale din domeniul financiar-bancar, Bâlcan a ocupat diverse funcții de conducere în Citibank România, Citibank Cehia și PwC.

Florin Bâlcan îl înlocuieşte pe Viktor Boczán, care a condus afacerea din România în ultimii 4 ani şi jumătate și care va prelua funcția de director general al businessului IPF din Cehia. Sub managementul lui Viktor Boczán, compania a depășit 350.000 de clienți activi în România și a devenit unul dintre cei mai mari angajatori britanici din țara noastră.

BĂNCILE CARE AU INVESTITIT ÎN PUBLICITATE TV – TRIMESTRUL I 2019

Florin Bâlcan, noul director general al Provident Financial România: „Sunt onorat să preiau conducerea Provident România într-un moment atât de important în dezvoltarea noastră. Vrem să păstrăm tradiția și experiența care ne definesc și, în același timp, să folosim tehnologia și inovația pentru a îmbunătăți experiența pe care o oferim clienților noștri și mulțumită cărora suntem cine suntem astăzi. Misiunea noastră rămâne aceeași: să susținem incluziunea financiară prin crearea unui istoric de creditare și să oferim cu responsabilitate oamenilor din toate păturile sociale acces la o formă de finanțare flexibilă și transparentă”.

În cei 13 ani de prezență pe piața din România, Provident a deservit peste 1 milion de clienți, valoarea împrumuturilor emise depășind 1 miliard de euro.

CUM S-A ÎMPĂRȚIT PIAȚA DE PUBLICITATE TV – TRIMESTRUL I 2019

La începutul acestei luni, Provident a anunțat extinderea la nivel național a parteneriatului său strategic cu Metropolitan Life, prin care le oferă clienților săi posibilitatea de a achiziționa, pentru toate contractele noi, și o asigurare opțională de viață. În plus, în următorul an, compania are în vedere lansarea unui produs de creditare complet digital, pe baza experienței și know-how-ului diviziei digitale a grupului IFP, care deservește în acest moment aproape 300.000 de clienți în 8 țări pe 3 continente.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii