Anul acesta, oficialii evoMAG și-au propus extinderea spațiului de depozitare, continuarea procesului de automatizare, eficientizarea activității logistice, dar și creșterea accelerată a numărului de salariați, la peste 100 de persoane.
Pentru toate acestea, compania s-a pregătit să investească suma de 200.000 de euro, mizând totodată pe un avans în vânzări de 10% – 15%.
„Planul nostru ia în calcul extinderea portofoliului cu 30.000 de produse, în primul trimestru, urmând ca, până la finalul anului, să dublăm întreaga gama disponibilă pe evoMAG.ro. Ne vom concentra pe categoriile consacrate, cum sunt componentele PC, laptopuri, accesorii, dar și pe produse din categorii care au înregistrat o dezvoltare accelerată în ultimii 2 ani, cum sunt cele pentru casă și grădină, sport & fitness, vehicule electrice și smart home”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.
evoMAG a înregistrat, anul trecut, vânzări de 34 de milioane de euro, în creștere față de 2020, când compania a marcat un avans de 46%, cel mai mare din ultimii ani, într-o perioadă diferită din toate punctele de vedere și pe fondul unei accelerări a comerțului online la nivel general. Analizând evoluția evoMAG din ultimii 2 ani, compania a avut o medie de creștere anuală de 25%.
Cele mai mari vânzări de anul trecut s-au raportat în categoriile telefoane mobile, laptop-uri, componente PC, electrocasnice mari, sport & fitness (în special, vehicule electrice).
De asemenea, una dintre direcțiile pe care va pune accent evoMAG anul acesta este diminuarea duratei de livrare a produselor. Astfel, dacă, în prezent, 90% din totalul comenzilor sunt livrate în cel mult 24 de ore de la plasarea comenzii, la finalul anului, ținta evoMAG este ca peste 95% din toate comenzile să fie livrate în 24 de ore, restul în maximum 48 de ore.
evoMAG a încheiat anul 2021 cu vânzări de 34 de milioane de euro. Compania românească de familie, evoMAG, fondată de Mihai Pătrașcu, are peste 16 ani de experiență în comerțul online.
Magazinul online comercializează zeci de mii de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, sport & fitness (printre care și trotinete și accesorii pentru trotinete) și pentru casă și grădină, iar anul trecut a deschis primul service pentru trotinete electrice, devenind primul magazin online din România care oferă un astfel de serviciu.