FacebookTwitterLinkedIn

Evoluția companiei în ultimul deceniu

Inovație – BASF este recunoscută ca fiind una dintre cele mai importante companii inovatoare din industria chimică din lume. Produsele stau, de asemenea, la baza altor inovații și progrese tehnologice realizate de alte companii, în toate domeniile industriale, de la cosmetice la automobile, de la agricultură la industria grea. Chimia ne înconjoară în viața noastră de zi cu zi, prin urmare, este crucială pentru a menține ritmul de inovare. Ultimul deceniu a fost marcat de un accent pe sustenabilitate, inovare, digitalizare și extindere pe noi piețe, menținând, în același timp, un angajament puternic față de siguranță și responsabilitatea și sustenabilitatea mediului.

Strategia de afaceri din ultimul deceniu

Aceste puncte principale ale strategiei de afaceri a BASF vizează crearea de valoare pe termen lung pentru părțile interesate, abordarea provocărilor globale și menținerea unui avantaj competitiv pe piață. Încurajăm inovația în toate domeniile de activitate ale clienților noștri, stabilind parteneriate pe termen lung cu clienți strategici pentru o înțelegere profundă a nevoilor acestora. În cele din urmă, urmărim în mod constant obiectivele de sustenabilitate – atât pentru BASF, cât și pentru partenerii noștri comerciali.

Exclusiv Forbes. Liga campionilor în business: care sunt companiile care au reușit să crească 10 ani la rând și au avut permanent profit

Liderii de business și profitul

Profitul este principalul indicator de sănătate al organizației. O organizație profitabilă este o organizație viabilă. Cred că ar trebui să ne uităm la profit la fel cum ne uităm la masca de oxigen din avion. Dar, desigur, nu este singura măsură a succesului unei companii. Ceea ce am văzut la BASF, și sunt mândru de acest lucru, e că avem în vedere și alte aspecte, cum ar fi sustenabilitatea, responsabilitatea socială și de mediu, bunăstarea angajaților și crearea de valoare pe termen lung. Pe baza scopului nostru „Creăm chimie pentru un viitor sustenabil”, dorim să contribuim la o lume care oferă un viitor prosper, cu o calitate îmbunătățită a vieții pentru toată lumea. Dar există o modalitate de a măsura acest lucru și de a ghida deciziile de management în această direcție? Împreună cu experți externi, BASF a dezvoltat o metodă de a efectua prima evaluare monetară a impactului economic, ecologic și social al activităților sale de afaceri de-a lungul lanțului valoric și anume abordarea „Valoare pentru societate”.

Diferențiatorii companiei

Suntem o companie globală cu un portofoliu atât de bogat și divers, încât contribuim în aproape toate zonele industriale. Diferențiatorii pot oferi un avantaj competitiv și pot ajuta compania să atragă clienți. Istoria noastră ca inovator și reputația noastră locală și globală, reconfirmată deceniu după deceniu, ne recomandă, de asemenea, ca un partener puternic și de încredere. Calitatea produselor și serviciilor noastre, inovația și conectivitatea cu partenerii și clienții, cu un accent puternic pe sustenabilitate și schimbare, fiind reconfirmate de-a lungul anilor. Cred că experiența și istoria noastră de peste 150 de ani ne permit să ne asumam un rol de lider în stimularea schimbării și inovației în industrie. S-au luat măsuri importante, de exemplu prin electrificarea multor procese în următorii ani pentru a reduce amprenta noastră de CO2.  

Strategia de business pentru deceniul următor

Practic, după cum văd din experiența mea de peste 30 de ani în BASF și cu clienții și partenerii, nu există o strategie universală pentru succesul viitor. Dar există mai multe elemente pe care se poate concentra pentru a îmbunătăți șansele de succes pe termen lung într-un mediu de afaceri în schimbare rapidă. Este vorba despre adaptabilitate și agilitate, promovând o cultură a inovației și a îmbunătățirii continue, centrării pe client, sustenabilității și responsabilității. Cu aceste elemente se poate spori reziliența și competitivitatea, deschizând calea pentru succesul viitor.