Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Cum au reacționat investițiile în publicitate după instituirea stării de urgență

În a doua jumătate a lunii martie, imediat după decretarea stării de urgență (16 martie) și impunerea regulilor de distanțare socială, investițiile publicitare în online, radio, print și outdoor au cunoscut o contracție, fiind mai mici decât cele în aceeași perioadă anului 2019.
 aboneaza-te
Advertising

În intervalul 16 – 29 martie 2020, investițiile în publicitatea radio (principalele 14 rețele de radio) s-au ridicat la 6,59 milioane de euro, volum calculat la tarifele-listă (rate card), în scădere cu 32% față de aceeași perioadă a anului 2019, arată monitorizarea Biroului Român de Audit Transmedia (BRAT).

În același interval, volumul de publicitate online a fost de 2,47 milioane de euro (rate card), mai mic cu 14% față de a doua jumătate a lunii martie 2019.

În print, investițiile publicitare au fost evaluate la 2,45 milioane de euro (rate card), mai mici cu 38% față de aceeași perioadă a anului 2019.

Panotajul (outdoor) a suferit o contracție de 27% comparativ cu a doua jumătate a lunii martie 2019, având un buget brut de 1,86 milioane de euro (rate card).

În total, pe cele patru suporturi media (radio, print, outdoor, online), scăderea volumului de publicitate a fost de 30% față de aceeași perioadă a anului 2019.

BRAT este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presa scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presa scrisă, online, radio și outdoor).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii