În intervalul 16 – 29 martie 2020, investițiile în publicitatea radio (principalele 14 rețele de radio) s-au ridicat la 6,59 milioane de euro, volum calculat la tarifele-listă (rate card), în scădere cu 32% față de aceeași perioadă a anului 2019, arată monitorizarea Biroului Român de Audit Transmedia (BRAT).
În același interval, volumul de publicitate online a fost de 2,47 milioane de euro (rate card), mai mic cu 14% față de a doua jumătate a lunii martie 2019.
În print, investițiile publicitare au fost evaluate la 2,45 milioane de euro (rate card), mai mici cu 38% față de aceeași perioadă a anului 2019.
Panotajul (outdoor) a suferit o contracție de 27% comparativ cu a doua jumătate a lunii martie 2019, având un buget brut de 1,86 milioane de euro (rate card).
În total, pe cele patru suporturi media (radio, print, outdoor, online), scăderea volumului de publicitate a fost de 30% față de aceeași perioadă a anului 2019.
BRAT este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presa scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presa scrisă, online, radio și outdoor).