Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cum a „explodat” consumul de știri pe online în criza COVID-19

Site-urile de știri și analize au cunoscut creșteri explozive de audiență în această perioadă de criză.
 aboneaza-te
comert online ilicit

Monitorizările din Studiul de Audiență și Trafic Internet (SATI), realizat de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT), arată că, în ultima săptămână (23-29 martie 2020), comparativ o cu săptămână „normală”, aflată înaintea instituirii stării de urgență (2-8 martie), audiențele site-urilor de știri (clienți unici) au avut creșteri de două și chiar trei cifre procentuale.

Toate site-urile cuprinse în monitorizările SATI au înregistrat audiențe record.

BRAT este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presa scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presa scrisă, online, radio și outdoor).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii