Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Cum a „explodat” consumul de știri pe online în criza COVID-19

Site-urile de știri și analize au cunoscut creșteri explozive de audiență în această perioadă de criză.
comert online ilicit

Monitorizările din Studiul de Audiență și Trafic Internet (SATI), realizat de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT), arată că, în ultima săptămână (23-29 martie 2020), comparativ o cu săptămână „normală”, aflată înaintea instituirii stării de urgență (2-8 martie), audiențele site-urilor de știri (clienți unici) au avut creșteri de două și chiar trei cifre procentuale.

Toate site-urile cuprinse în monitorizările SATI au înregistrat audiențe record.

BRAT este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presa scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presa scrisă, online, radio și outdoor).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii